کد خبر : 42665
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 14:02

اختصاص ۸ میلیارد و نهصد میلیون ریال اعتبار به میراث فرهنگی فلاوجان در سال ۹۸

اختصاص ۸ میلیارد و نهصد میلیون ریال اعتبار به میراث فرهنگی فلاوجان در سال ۹۸

مدیر میراث فرهنگی شهرستان فلاوجان امروز از اختصاص ۸ میلیارد و نهصد میلیون ریال اعتبار جهت مرمت آثار تاریخی شهرستان در محور مرکزی استان اصفهان توسط کمیته برنامه ریزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش نیوزفلاورجان ؛ حافظ کریمیان ظهر امروز با اعلام این مطلب افزود: با عنایت به برگزاری نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان به ریاست فرماندار و با ارائه دفاعیه خود توانستیم نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت مرمت آثار تاریخی شهرستان در سال ۱۳۹۸ جذب کنیم.

او در همین راستا افزود: با عنایت به برنامه ریزی های به عمل آمده این مبلغ جهت مرمت ۱۰ بنای شاخص شهرستان و از محل اعتبارات تملک دارائی شهرستان به تصویب رسید.

مدیر میراث فرهنگی فلاوجان همچنین گفت: این ۱۰ طرح مرمتی در کنار سایر طرح های مرمتی شهرستان است که با مساعدت شهرداری های شهرهای شهرستان و با مشارکت ادارۀ میراث فرهنگی شهرستان فلاورجان انجام می پذیرد.

شهرستان فلاورجان در مرکز استان اصفهان و در محور جنوب غربی شهرستان اصفهان واقع شده است، این شهرستان از شهرستان های فلاورجان، پیربکران، بهاران، کلیشاد، قهدیریجان، ابریشم، زازران و ایمان شهر تشکیل یافته.

وجود برج های کبوتر متعدد در این شهرستان، به ویژه برج های کبوتر به هم پیوسته این شهرستان را به یکی از اصلی ترین مراکز برج های کبوتر ایران تبدیل کرده است.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc