کد خبر : 43837
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهریور 1398 - 18:19

حضورمسئولان شهرستان فلاورجان در هیئت‌های عزاداری /افزایش همدلی و صمیمیت میان مردم و مسوولان

حضورمسئولان شهرستان فلاورجان در هیئت‌های عزاداری /افزایش همدلی و صمیمیت میان مردم و مسوولان

فرماندارونماینده مردم شهرستان فلاورجان با حضور در هیئات و مساجد شهرستان فلاورجان در کنار مردم و دیگرمسوولان این شهرستان به عزاداری و سوگواری پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان بدون شک و تردید آنچه موجب شده تا عزاداری سید و سالار شهیدان و مراسمات سوگواری حادثه عاشورا بیش از ۱۴ قرن هر روز باشکوه‌تر از گذشته و با غنی‌سازی محتوایی بیشتر از قبل برگزار شده مردمی بودن این مراسمات و سپردن مسوولیت اجرا و برگزاری آن به خود بدنه مردم است.

اما در کنار این موضوع قطعا حضور پررنگ مسوولان در کنار مردم در مراسمات و آئین‌هایی که به بزرگداشت شعائر الهی، دینی و مذهبی موسوم است می‌تواند به افزایش توجه و انگیزه مردم کمک کرده و از سویی همدلی و صمیمیت میان مردم و مسوولان را در فضایی غیررسمی و سرشار از عاطفه و عقلانیت افزایش می‌دهد.

از این رو علی ساعدی فرماندار فلاورجان در ادامه این روند و سنت حسنه با حضور درشهرستان  به همراه  و چند تن از مدیران فلاورجان در تعدادی از مساجد و هیئات این شهرستان در کنار مردم و عزاداران حسینی به عزاداری پرداخت.

حجه الاسلام سیدناصرموسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان که خود از وعاظ ومداحان اهل بیت (ع) هستند نیز با حضور در کنار مردم و عزاداران حسینی  دراکثر نقاط شهرستان عزاداری پرداخت.

درشهرهای دیگر نیز شهرداران وشوراهای اسلامی شهر باحضور درمیان دسته جات عزاداری به عزاداری سید وسالارشهیدان پرداختند ازآنجائیکه حضور غیررسمی وبدون تشریفات اداری مسئولان دربین مردم موجب صمیمیت بیشتر ونشانگرمردمی بودن مسئولان می شود امیداست این گونه بازدیدها بیش ازپیش افزایش یابد

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc