کد خبر : 44558
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 10:40

همایش بزرگ تعزیه خوانی فلاورجان تا ۴ آبان ادامه دارد

همایش بزرگ تعزیه خوانی فلاورجان تا ۴ آبان ادامه دارد

رئیس بسیج هنرمندان شهرستان فلاورجان گفت: گردهمایی تعزیه خوانان شهر فلاورجان با عنوان همایش بزرگ تعزیه خوانی یادواره شهدای شهر فلاورجان با حضور ۵ گروه شامل ۴۰ تعزیه خوان از فلاورجان، برخوار و اصفهان از ۳۰ مهر آغاز شده و تا شنبه ۴ آبان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان رئیس بسیج هنرمندان شهرستان فلاورجان گفت: گردهمایی تعزیه خوانان شهر فلاورجان با عنوان همایش بزرگ تعزیه خوانی یادواره شهدای شهر فلاورجان با حضور ۵ گروه شامل ۴۰ تعزیه خوان از فلاورجان، برخوار و اصفهان از ۳۰ مهر آغاز شده و تا شنبه ۴ آبان ادامه دارد.

محمدتقی رهنما در گفت و گو با خبرنگار نیوز فلاورجان اظهار داشت: به مناسبت اربعین حسینی و ایام سوگواری امام حسین(ع)، گردهمایی تعزیه خوانان شهر فلاورجان با عنوان همایش بزرگ تعزیه خوانی یادواره شهدای شهر فلاورجان با حضور۵ گروه شامل ۴۰ تعزیه خوان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه شناخت نوجوانان و جوانان مستعد در تعزیه خوانی یکی از اهداف برگزاری این همایش است، عنوان کرد: این گردهمایی با حضور تعزیه خوانانی از فلاورجان، برخوار و اصفهان از۳۰ مهر آغاز شده و تا شنبه ۴ آبان در فرهنگسرای بزرگ فلاورجان واقع دربلوار آیت الله شریعت ادامه دارد.
رئیس بسیج هنرمندان شهرستان فلاورجان تصریح کرد: تلاش شده است تا یاد و خاطره ۳۴ سردار و ۱۴۰۰ شهید شهرستان فلاورجان به ویژه شهدای شهر فلاورجان به فراموشی نرود و برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان در راستای کنگره ملی شهدای خط شکن این شهرستان هر ساله تداوم داشته باشد.
وی با اشاره به همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان و هیئت شبیه خوانی امام صادق(ع) در این همایش گفت: تعزیه حضرت زهرا(س)، حضرت عباس(ع)، حضرت علی اکبر(ع)، حضرت حر(ع) و امام حسین(ع) توسط تعزیه خوانان اجرا می‌شود.

خبرنگار : محمدی.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc