کد خبر : 44768
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 17:55

کشف بیش از ۱۰۰۰ عدد داروی قاچاق در بازرسی از عطاری و باشگاه بدنسازی خصوصی در شهرستان فلاورجان

کشف بیش از ۱۰۰۰ عدد داروی قاچاق در بازرسی از عطاری و باشگاه بدنسازی خصوصی در  شهرستان فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف بیش از ۱۰۰۰عدد داروی قاچاق و غیر مجاز در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی عطاری و باشگاه های بدنسازی در فلاورجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان ، سرهنگ حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از ۲ واحد صنفی عطاری و یک باشگاه بدنسازی تعداد یک هزار و ۶۰۰ عدد داروی غیر مجاز فاقد مجوز وزارت بهداشت و قاچاق شامل قرص، کپسول و پودر بدنسازی را کشف کردند.

وی ارزش داروهای قاچاق مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۶۵۷ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: افراد متخلف همراه با پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: توزیع داروهای غیر بهداشتی و قاچاق نه تنها باعث ضرر اقتصادی به کشور می شوند بلکه به سلامت و امنیت مردم هم لطمه می زنند و بنا براین پلیس با جدیت طرح های خود را در زمینه برخورد با عاملان فروش این گونه داروها ادامه خواهد داد و از شهروندان هم می خواهیم هرگونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc