کد خبر : 44846
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 - 12:41

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیر فلاورجانی به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیر فلاورجانی به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند

خیر فلاورجانی پنج کمک‌هزینه ۲۰ میلیون تومانی خرید جهیزیه یا مجموع ۱۰۰ میلیون تومان به پنج نوعروس نیازمند فلاورجانی پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان خیر فلاورجانی پنج کمک‌هزینه ۲۰ میلیون تومانی خرید جهیزیه یا مجموع ۱۰۰ میلیون تومان به پنج نوعروس نیازمند فلاورجانی پرداخت کرد. این مبلغ در جشنی که به همت این خیر ارجمند و به مناسبت ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام با حضور محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان فلاورجان برپاشده بود به این نوعروس‌های نیازمند اهدا شد.

متین پور در این مراسم با اشاره به اعیاد ماه ربیع‌الاول و به‌ویژه میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، خاطرنشان ساخت: این روزها روزهای شادی شیعیان است و شاد کردن دل مؤمنان که سفارش مؤکد بزرگان دین است از مسیر کمک به زدودن بار خاطر آن‌ها گذر می‌کند.

وی ادامه داد: گرانی کالاها علاوه بر سخت کردن معیشت نیازمندان مشکل بزرگی برای تأمین جهیزیه نوعروسان این خانوارهای آبرومند ایجاد کرده است و کمک به آن‌ها و کاستن از فشار روحی و روانی ناشی از ناتوانی در تأمین مخارج اعضای خانواده به‌ویژه جهیزیه نوعروسانشان یکی از بهترین کارهایی است که در این روزها برای شاد کردن دل مؤمنان می‌توان انجام داد.

متین پور بابیان اینکه کمیته امداد اصفهان بیش از چهار میلیارد و ۷۲۸ میلیون تومان کمک‌هزینه خرید جهیزیه در هفت‌ماهه سال ۹۸ به ۱۱۰۵ نوعروس نیازمند در سراسر استان پرداخت کرده است، اظهار داشت: بااین‌وجود تأمین جهیزیه آبرومندانه برای این نوعروسان بدون همکاری و همیاری خیران گران‌قدر و مردم فهیم استان میسر نخواهد شد و در این زمینه اقدام خیر عزیز فلاورجانی که ۱۰۰ میلیون تومان را به پنج نوعروس اختصاص داد می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای افزایش سطح کمک‌های سایر فعالان عرصه خیر و احسان در این زمینه باشد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc