کد خبر : 45233
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 - 14:16

مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل با حضور مدیران شهری و فعالان عرصه حمل و نقل در فلاورجان برگزار شد.

مراسم  گرامیداشت روز حمل و نقل با حضور مدیران شهری و فعالان عرصه حمل و نقل در فلاورجان برگزار شد.

شهردار فلاورجان :فعالان عرصه حمل و نقل از محرک های توسعه اقتصادی می باشند و سازمان حمل ونقل جمعی شهرستان فلاورجان با توجه به تغییرات مدیریتی که در آن صورت گرفت کارهای نو و رو به رشدی در حال اجرا می باشد.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان؛
این مراسم با حضور میدانی شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیرعامل سازمان حمل و نقل جمعی شهرستان فلاورجان در سطح شهر و نیز در دفتر کار فعالان این عرصه برگزار شد.
شهردار فلاورجان در این مراسم گفت: فعالان عرصه حمل و نقل از محرک های توسعه اقتصادی می باشند و سازمان حمل ونقل جمعی شهرستان فلاورجان با توجه به تغییرات مدیریتی که در آن صورت گرفت کارهای نو و رو به رشدی در حال اجرا می باشد.
مهندس جواد نصری با توجه به فعالیت گسترده بانوان فلاورجان در زمینه حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس افزود: به خود می بالم در شهری مدیر هستم که بانوان در کنار آقایان فعالیت می کنند و این نشان از موقعیت و فرهنگ این شهر است.
وی با بیان اینکه فعالان حمل و نقل، تلاشگران بی ادعا و دوستدار همشهریان خود هستند، افزود: از رانندگان زحمتکش اتوبوس، مینی بوس و تاکسی می خواهم به عنوان شهرداریار در کنار ما باشند و مشکلات شهری را به ما اطلاع دهند.
مهندس جواد نصری به رانندگان تاکسی نیز یادآور شد: شما پیشانی و تابلوهای فرهنگی شهر هستید و اگر برخی مواقع تذکر می دهیم بدلیل این است که همه در یک مجموعه بوده و باید برای جلب رضایت شهروندان کار کنیم.
در پایان این مراسم برخی از فعالان عرصه حمل و نقل فلاورجان مورد تقدیر شهردار،ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیرعامل سازمان حمل و نقل جمعی شهرستان فلاورجان قرار گرفتند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc