کد خبر : 45923
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 8:38

پیام تسلیت امام جمعه قهدریجان در سالروز شهادت امام هادی(ع)

پیام تسلیت امام جمعه قهدریجان  در سالروز شهادت امام هادی(ع)

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی هاشمی با صدور پیامی به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت امام علی‌النقی (ع)، این روز را به همه شیفتگان راه ولایت و امامت تسلیت گفت.

به گزارش نیوز فلاورجان در این پیام آمده است
دنیا همانند بازاری است که عدّه ای در آن (برای آخرت) سود می‌برند و عدّه‌ای دیگر ضرر و خسارت متحمّل می‌شوند.(أعیان الشّیعه: ج ۲، ص ۳۹)
نام آن حضرت – علی – کنیه آن امام همام «ابوالحسن» و لقب‌های مشهور آن حضرت«هادی» و «نقی» بود. حضرت امام هادی (ع ) پس از پدر بزرگوارش در سن ۸ سالگی به مقام امامت رسید و دوران امامتش ۳۳ سال بود. حضرت امام علی النقی دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در رساندن روشندلان به سرچشمه‌ حقیقت و ارائه طریق حق همچون خورشیدی تابناک می‌درخشد و دل‌های مشتاقان راه ولایت را نور و گرمی می‌بخشد.
شهادت مظلومانه این امام همام که همچون اسلاف معصومش به دسیسه خلفای جور و بیداد در روزهای آغازین ماه رجب المرجب رخ داد، برگ دیگری بود که بر سند حقانیت مسیر امامت و رهبری خاندان رسول افزوده و مظلومیت اهل بیت پیامبر (ص) را بار دیگر در همه آفاق عالم یادآور شد.
امام جمعه قهدریجان حجت الاسلام و المسلمین هاشمی فرا رسیدن سالروز شهادت غمبار دهمین جانشین معصوم رسول اعظم (ص) را به همه شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت عرض کرده و از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماید همه ما را از شفاعت حضرت امام علی النقی علیه‌السلام در روز قیامت برخوردار فرماید..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc