کد خبر : 46037
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 15:44

اعتبار نامه نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اعطا شد

اعتبار نامه نماینده مردم فلاورجان  در مجلس شورای اسلامی اعطا شد

اعتبار نامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی نماینده منتخب مردم شهرستان با حضور اعضای هیات اجرائی،نظارت و بازرسی تقدیم وی شد.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل روابط عمومی فرمانداری فلاورجان،جلسه پایانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ریاست علی ساعدی فرماندار شهرستان فلاورجان و با حضور عوامل محترم اجرایی ، نظارت و بازرسی انتخابات همراه با مراسم اعطای اعتبار نامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی نماینده منتخب مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی(۲۶ اسفند)در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

علی ساعدی فرماندار شهرستان فلاورجان در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش های دست اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت :انتخابات مجلس یازدهم با نقش آفرینی مردم تمام شد و اکنون با سپری شدن رقابت های انتخاباتی،دوران خدمت به مردم با تفاهم و همدلی آغاز شده است.

منتخب مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان در مراسم افزود:تمامی عوامل و دست اندرکاران در انتخابات اخیر تلاش کردند تا در فضایی امن این آزمون بزرگ برگزار شود.

فرماندار شهرستان در ادامه با تبیین جایگاه شهرستان در مقابله و پیشگیری از عامل بیماری کوئید ۱۹، تمهیدات اندیشیده و اجرایی شده را مثبت ارزیابی نمودند و از حاضران خواستند تا هریک به نوبه خود در راستای فرهنگ سازی همگانی برای مقابله موثر با این بیماری خطرناک اقدام نمایند.

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی در این مراسم عنوان نمود: با تمام توان در جهت برطرف کردن مشکلات مردم با تکیه بر قانون تلاش خواهیم کرد و از زحمات کلیه دست اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،هیات اجرایی ، نظارت و بازرسان وعوامل دیگر تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc