کد خبر : 46278
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردین 1399 - 17:10

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با قوت تمام در اصفهان

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با قوت تمام در اصفهان

فرمانده انتظامی استان گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با قوت تمام در تمام محورهای مواصلاتی ومعابر شهری استان اصفهان در حال اجرا است و پلیس با رانندگانی که مصوبه مربوط به کمیته “اجتماعی–انتظامی” ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت نکنند برخورد قاطع و قانونی می کند.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار” مهدی معصوم بیگی” اظهار داشت: از زمان آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون پلیس اصفهان در کنار دیگر دستگاه های مرتبط این طرح را با قوت تمام در محورهای مواصلاتی و معابر شهری این استان اجرایی کرده است.

وی افزود: برابر مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی خودروهایی که با پلاک غیر بومی وارد شهرها بشوند اعمال قانون می شوند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه خودروهایی که مصوبات طرح را رعایت نکنند و به شهرهای غیر بومی وارد شوند نیم میلیون تومان جریمه می شوند اظهار داشت: در مدت مذکور ۴ هزار و ۵۸۵ خودرو در محورهای مواصلاتی و معابر درون شهری استان اصفهان جریمه نیم میلیون تومانی شده اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف ۳۰۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف و انتقال آنها به پارکینگ ، ادامه داد: طرح زوج و فرد نیز از درب منازل شهروندان از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده که تاکنون ۱۱۰ هزار خودرو مشمول جریمه این طرح شده اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان به قوت خود ادامه دارد و ماموران پلیس در کنار مدافعان سلامت و سایر دستگاه ها آماده خدمت گذاری به مردم هستند گفت: پلیس در کنار مردم و با همدلی و مشارکت عمومی بر سر امنیت و سلامت جامعه با هیچ کس تعارف ندارد ./

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc