کد خبر : 46353
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 13:06

راه‌اندازی بخش‌های"پست کرونا" در بیمارستان‌ها/ اعزام به نقاهتگاه‌ها متوقف شد

راه‌اندازی بخش‌های"پست کرونا" در بیمارستان‌ها/ اعزام به نقاهتگاه‌ها متوقف شد

نماینده دانشگاه علوم پزشکی در قرارگاه نقاهتگاه‌ بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان آخرین وضعیت فعالیت این نقاهتگاه‌ها را تشریح کرد

به گزارش نیوز فلاورجان مهرداد معمارزاده در خصوص آخرین وضعیت نقاهتگاه‌های استان اصفهان اظهار کرد: تا هفته گذشته ۲۱۰ بیمار در نقاهتگاه شهر ابریشم پذیرش شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹ نفر از بیماران بهبود یافته همچنان در نقاهتگاه شهر ابریشم وجود دارند، افزود: روزانه ۵۱ نفر از کادر درمانی در این مراکز فعالیت می‌کردند و این نقاهتگاه‌ها تا آخر اردیبهشت فعال است و چنانچه پیک دوم و سوم بیماری را داشته باشیم همچنان خدمت رسانی خواهیم کرد.

نماینده دانشگاه علوم پزشکی در قرارگاه نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل جدید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مبنی بر راه‌اندازی بخش های “پست کرونا” دیگر بیماران بهبود یافته به نقاهتگاه‌ها اعزام نمی شوند.

نماینده دانشگاه علوم پزشکی در قرارگاه نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان با بیان اینکه در بخش های  “پست کرونا” بیماران بهبود یافته  نگهداری می‌شوند، ادامه داد: نگهداری بیماران در بخش های پست کرونا هزینه های برای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همراه دارد که در این زمینه نیز نیاز به همکاری بیمه‌ها و خیرین داریم.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc