کد خبر : 46563
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 23:20

ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف وامور خیریه در فلاورجان

ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف وامور خیریه در فلاورجان

ثبت‌نام در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن از ۶ اردیبهشت در شهرستان فلاورجان آغاز می شود.

به گزارش نیوز فلاورجان احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال جاری گفت: ثبت‌نام فقط از طریق مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم به نشانی www.my.oghaf.ir انجام می‌شود.

وی افزود: ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن تا ۱۶ خرداد ادامه دارد.

آزادگی با اشاره به شیوه‌نامه برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم در کشور از مرحله شهرستانی، استانی و بین المللی، یکی از راه‌های ایجاد انس اقشار مختلف جامعه با قرآن کریم است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان داشتن تابعیت ایرانی، اشتغال نداشتن به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش و پرورش به‌صورت روزانه و داشتن حداقل ۱۸ سال سن را از جمله ضوابط شرکت در این مسابقات عنوان کرد.

او با بیان اینکه افرادی که سن شان زیر ۱۸ سال بوده، اما دانش‌آموز نیستند، می توانند در مسابقات بزرگسالان شرکت کنند، افزود: دانش‌آموزان بالای ۱۸ سال که به‌صورت شبانه مشغول به تحصیل در آموزش و پرورش هستند، باید در مسابقات بزرگسالان شرکت کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: کارکنان تمام وقت دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با ارائه گواهی معتبر از محل اشتغال می‌توانند در مسابقات آن شهرستان شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: متقاضیان فقط می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کنند و چنانچه در هر مرحله از مسابقات خلاف موضوع اثبات شود، شرکت‌کننده از ادامه مراحل مسابقات حذف خواهد شد.
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد : زمان برگزاری مسابقات شهرستانی از ۲۴خرداد تا ۲۰تیر ماه می باشد که با توجه به شرایط کنونی (ویروس کرونا )متعاقبا اعلام می گردد و متقاضیان می توانند به سایت یا اداره اوقاف شهرستان مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۰۳۲۵۴۰۸۲جهت ثبت نام تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc