کد خبر : 46750
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 - 12:54

۹۸ راس دام مسروقه در “فلاورجان” توقیف شد

۹۸ راس دام مسروقه در “فلاورجان” توقیف شد

به گزارش  نیوز فلاورجان به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین ابراهیمی” درتشریح این خبر گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در سطح شهرستان ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۸ این شهرستان قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران پس از انجام یک سری کارهای تخصصی و ۴ روز پس از

به گزارش  نیوز فلاورجان به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین ابراهیمی” درتشریح این خبر گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در سطح شهرستان ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۸ این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام یک سری کارهای تخصصی و ۴ روز پس از وقوع سرقت موفق شدند یک سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده به بزه انتسابی اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه او ۹۸ راس دام مسروقه کشف شد که احشام پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می شوند.

سرپرست انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به تحویل سارق به مراجع قضائی به دامداران توصیه کرد: نسبت به نصب تجهیزات ضد سرقت نظیر دوربین های مدار بسته و سایر اقدامات بازدارنده اقدام کنند و برای مراقبت بیشتر از احشام خود حتی الامکان از نگهبان استفاده کنند و یا به طور مداوم به محل نگهداری احشام خود سرکشی کنند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc