کد خبر : 46894
تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1399 - 10:30

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان به مناسبت روز قدس

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان به مناسبت روز قدس

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان به مناسبت روز قدس:روز قدس نماد مبارزه آزادگان علیه بیدادگران در همه زمانها و رهایی قدس از چنگال صهیونیسم جهانی است

به گزارش نیوز فلاورجان ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با صدور بیانیه ای ضمن گرمیداشت روز جهانی قدس اعلام کرد :. روز قدس در نگاه آن فریادگر آزادی ، نماد مبارزه آزادگان علیه بیدادگران در همه زمانها و رهایی قدس از چنگال صهیونیسم جهانی است و این موضوع، آرمان همه موحدان عالم است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در ۲۵مرداد ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند . روز قدس در نگاه آن فریادگر آزادی ، نماد مبارزه آزادگان علیه بیدادگران در همه زمانها و رهایی قدس از چنگال صهیونیسم جهانی است و این موضوع، آرمان همه موحدان عالم است. جای دارد پیرامون این روز بزرگ مشام جان را به فرازهایی از بیانات امام لاله ها (ره) طراوت بخشیم :” من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) می دانم وروزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهّز کنیم و مسلمین را از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند … همه باید متّحد شوند و متحداً در مقابل این جمعیت متجاوز بایستند و عمل کنند و دست غاصب او را قطع کنند…. این تکلیف همه مسلمین است که قدس را آزاد کنند و شرّ این جُرثومه ی فساد را از سر بلاد اسلامی قطع کنند… روز قدس یک روز جهانی است روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد روز مقابله ی مستضعفین با مستکبرین است روز مقابله ی ملتهایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند”.

امید است مردم ولایت مدار شهرستان فلاورجان امسال هم خشم و انزجار خود را طبق اقتضائات اعلام  شده از طرف مسئولین محترم به منصه ی ظهور برسانند و با دعاهای خالصانه ی خود ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و سلامتی نایب برحقشان امام خامنه ای (مد ظله العالی) و پیروزی جبهه مقاومت در برابر همه متجاوزان و مستکبران عالم را از درگاه لایزال الهی مسئلت نمایند.

ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc