کد خبر : 47047
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1399 - 18:44

زوج جوان جولرستانی هزینه‌های جشن عروسی خود را صرف مبارزه با کرونا کردند.

زوج جوان جولرستانی هزینه‌های جشن عروسی خود را صرف مبارزه با کرونا کردند.

به گزارش نیوز فلاورجان در زمان اجرای رزمایش ” کمک مومنانه” در سراسر کشور عروس و داماد های جوانی بودند که هزینه عروسی خود را به رزمایش ” کمک مومنانه” بخشیدند و با تهیه بسته‌های معیشتی سعی کردند مرهمی بر اقشار آسیب دیده از این ویروس منحوس باشند ‌ . مصطفی رضایی و زینب السادات

به گزارش نیوز فلاورجان در زمان اجرای رزمایش ” کمک مومنانه” در سراسر کشور عروس و داماد های جوانی بودند که هزینه عروسی خود را به رزمایش ” کمک مومنانه” بخشیدند و با تهیه بسته‌های معیشتی سعی کردند مرهمی بر اقشار آسیب دیده از این ویروس منحوس باشند ‌ .

مصطفی رضایی و زینب السادات خلیلی چند روزه مانده به ماه مبارک رمضان زندگی مشترک خود را آغاز کردند و هزینه مراسم ازدواجشان را به قشر آسیب دیده از ویروس کرونا اختصاص دادند‌ .

مصطفی رضایی که شغل آزاد دارد می گوید همیشه دوست داشتم مراسم ازدواجم را خیلی ساده و به دور از هر گونه تجملات برگزار کنم و اینکه بتوانم هزینه های مراسم را صرف کمک به خانواده های نیازمند کنم که با شرایط بوجود آمده این امکان برای من فراهم شد و توانستم به آرزوی خود برسم .

رضایی گفت در ابتدای امر خانواده‌ام مخصوصا پدر از این اقدام ناراضی بودند ولی بعدا که لذت و شیرینی این کار را دیدند خودشان پای کار آمدند و بسیار در این امر مشوق و کمک دهنده بودند. برخی از دوستان هم که خیلی دوست داشتند در مراسم عروسی‌ام شرکت کنند وقتی از این موضوع مطلع شدند، تبریک گفتند و در تهیه بسته ها و بسته بندی آن ها پیش قدم شدند .

من و همسرم دوست نداشتیم این موضوع رسانه‌ای شود و بیشتر بفکر جنبه معنوی این کار بودیم ولی به لطف دوستان و هم محله ای ها کار ما بازتاب خوبی داشت و از این بابت خوشحال شدیم که این کار ما می تواند الگویی برای زوج های جوان باشد که زندگی خود را به صورت ساده و به دور از هزینه های گزاف شروع کنند .
وی ادامه داد:چه بسا زوج های جوانی بودند که زندگی خود را با تجملات و هزینه های بسیار شروع کرده ولی پایه های زندگی سست بوده و نتوانستند خوشبخت شوند .

به گزارش نیوز فلاورجان مسئول دفتر بسیج دانشجویی و جامعه زنان شهرستان فلاورجان در این دیدار ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج جوان بسیجی گفت: کارهای فرهنگی اثر گذار باید به عنوان یک الگو در جامعه اسلامی منعکس شود زیرا در هر شرایطی انسان می تواند تهدید را به فرصت و بلا را به نعمت تبدیل کند.

وی با بیان اینکه چنین کارهایی باید رسانه ای شود و به گوش همگان برسد تشریح کرد:تمامی تصاویر ،خاطرات جانبازان و ایثارگران از دوران دفاع مقدس تنها منبع قوی و اثر گذاری است که برای آیندگان ما باقی مانده است لذا این اقدام خداپسندانه شما هم در ذهن مردم شهرستان ثبت خواهد شد .

شایان ذکر است این دیدار به همت دفتربسیج دانشجویی و جامعه امور زنان شهرستان فلاورجان برگزار شد .

خبرنگار افتخاری :نجمه بهروج

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc