کد خبر : 47268
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1399 - 17:52

کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت به فلاورجان رسید

کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت به فلاورجان رسید

کاروان زیر سایه خورشید با حضور در مراکز درمانی مبارزه با کرونا از فعالان سلامت تقدیر و تشکر و حال و هوای رضوی را در شهر متجلی کردند.

به گزارش نیوز فلاورجان همزمان با دهه کرامت و آغاز جشن های مردمی زیر سایه خورشید، دفتر مرکزی کانون خادمیاران رضوی شهرستان فلاورجان با همراهی کانون بانوان این شهرستان اقدام به برپایی کاروانی با عنوان « زیر سایه خورشید » کردند.
این کاروان حرکت خود را از منطقه پیر بکران آغاز و پس از دیدار با فعالان بخش درمانی کرونا به یکی از مراکز توانبخشی شهرستان رفته و از معلولین ذهنی عیادت کردند .
مقصد بعدی کاروان، گلزار شهدای شهرستان بود وخادمیاران طی مراسمی با حضور امام جمعه فلاورجان و شهردار این شهر مزار شهدای گرانقدر را غبار روبی کردند.
گفتنی است که خادمیاران کانون بانوان شهرستان نیز در طی مسیر حرکت این کاروان به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت معصومه(س) به دختران جوان گل و نشان های مخصوص روز دختر را اهدا کردند.
در ادامه خادمیاران در سالن دانشگاه آزاد گرد هم آمدند و با اهدا لوح از مدافعان سلامت شهرستان تقدیر کردند، پس از اتمام این مراسم، افراد کاروان به منزل شهید محمود توکلی، از شهدای بخش تفحص رفتند و با خانواده این شهید دیدار کردند.
این کاروان با حضور در جشن قضات دادگستری که به مناسبت هفته قوه قضاییه در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم برگزار شده بود ، به حرکت خود پایان داد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc