کد خبر : 47376
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 17:49

رسانه و فضای مجازی فلاورجان طرح ملی گام دوم تبلیغ را تبیین کنند

رسانه و فضای مجازی فلاورجان طرح ملی گام دوم تبلیغ را تبیین کنند

به گزارش نیوز فلاورجان حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی  روز سه شنبه در نشست با مدیران رسانه با موضوع رسانه و گام دوم تبلیغ افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی رسالتی مهم بر عهده دارد و برای تحقق هرچه بهتر اجرای طرح گام دوم تبلیغ نیازمند همکاری و یاری دیگر اقشار

به گزارش نیوز فلاورجان حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی  روز سه شنبه در نشست با مدیران رسانه با موضوع رسانه و گام دوم تبلیغ افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی رسالتی مهم بر عهده دارد و برای تحقق هرچه بهتر اجرای طرح گام دوم تبلیغ نیازمند همکاری و یاری دیگر اقشار جامعه از جمله رسانه‌ها و فضاهای مجازی است.

محمدی ادامه داد :طرح ملی گام دوم تبلیغ بر مولفه‌های مردمی، عمومی و اجتماعی بودن و همراهی در راستای گام دوم انقلاب و منویات رهبرمعظم انقلاب توسط سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: براساس راهبردهای تعیین شده در  ابلاغیه سازمانی قرار است در اجرای طرح ملی گام دوم تبلیغ برنامه‌های مختلفی با تشکیل چندین کارگروه بصورت نشست رودرو  انجام شود.

محمدی افزود : در این ارتباط مقررشده ۱۲ مبحث در قالب نشست با  ۱۲ کارگروه برگزار شود که تاکنون با ۸ کارگروه تبادل نظر شده‌است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی ادامه داد: روحانیون و طلاب شاخص حوزه علمیه، ائمه جمعه و جماعات،  دانشجویان، استادان دانشگاه‌ها، مربیان تربیتی و دینی و فعالان رسانه و مجازی، فعالین هیئت های مذهبی  و اصحاب هنر …. از جمله کارگروهای گام دوم تبلیغ است .

وی در ادامه ابراز کرد: همه این برنامه ها مقدمه ای برای کنگره بزرگ تبلیغ است که در سال ۱۴۰۰ در کشور برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی فلاورجان با بیان اینکه  رسانه و فضای مجازی فلاورجان طرح ملی گام دوم تبلیغ را تبیین کنند گفت: در برهه کنونی نقش فضاهای مجازی اگرچه دارای معایب و خطراتی است، که باید بخوبی مدیریت شود.

لازم به ذکر است در این نشست خبرنگاران و مدیران رسانه شرکت کننده به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و آمادگی خود را جهت اجرای هرچه بهتر گام دوم تبلیغ ابراز داشتند.

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc