کد خبر : 47500
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 8:45

برنامه‌های دارالقرآن نورالهدی شهر کلیشادو سودرجان در دهه ولایت و امامت

برنامه‌های دارالقرآن نورالهدی شهر کلیشادو سودرجان در دهه ولایت و امامت

دارالقرآن نورالهدی شهر کلیشاد در شهرستان فلاورجان، برای ایام ولایت و امامت امیرالمؤمنین(ع)، اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی کرده است.

به گزارش نیوز فلاورجان با فرارسیدن ایام ولایت و همزمانی با قرنطینه خانگی، دارالقرآن نورالهدی در راستای مشارکت قرآن‌آموزان و بهره‌مندی از اعیاد مذهبی، اقدام به برگزاری مسابقات با موضوعات «غدیر» کرده است.
یکی از این برنامه‌‌ها، برگزاری مسابقه «ولایت» ویژه نوجوانان سنین ۱۴ سال به بالا است. منبع مسابقه ولایت از کتاب «الماس هستی» تألیف مهدی خدامیان آرانی با محتوای عید غدیر است. علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت نام، فایل پی دی اف را از کانال دارالقرآن دریافت و پاسخ‌های صحیح را به شماره ۳۰۰۰۳۴۰۵۰۰۰۲۵۰ پیامک کنند.

از دیگر فعالیت‌های این مرکز در ایام عید غدیر، طراحی مسابقه مجازی دیگری به نام «سفر پر ماجرا»، ویژه نوجوانان ۷ تا ۱۳ سال است. منبع مسابقه از فصل چهارم به بعد، کتاب «سفری که پر ماجرا شد» نویسنده بنفشه رسولیان انتخاب شده و علاقه‌مندان می‌توانند پس از مطالعه این کتاب، به سه سوال کتبی و تشریحی پاسخ صحیح بدهند.

ارسال پاسخ‌های هر دو مسابقه تا تاریخ ۲۱ مرداد‌ماه امکان دارد.

دارالقرآن نورالهدی کلیشاد همه کلاس‌های آموزش قرآن شامل قرائت سطح ۲، ۳،۴ ، ۵ و ۶، مفاهیم سطح ۴، حفظ کل قرآن کریم، حفظ جزء سی‌ام، تواشیح را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌کند.

برای همه شرکت‌کنندگان در کلاس‌ها، بسته‌های فرهنگی شامل بروشورهای اثبات ولایت حضرت علی(ع)، ماسک، دستکش و شکلات اهدا می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc