کد خبر : 47506
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1399 - 9:21

تامین ۲۳ جهیزیه در مرحله دوم رزمایش های کمک های مومنانه در فلاورجان

تامین ۲۳ جهیزیه در مرحله دوم رزمایش های کمک های مومنانه در فلاورجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان اعلام کرد: ۲۳ جهزیه برای ازدواج آسان فراهم شده است که شامل یک پک حاوی ۲۲ عدد کالا به ارزش ۶۹۰۰۰۰۰۰ریال می باشد که در ایام عید قربان تا عید غدیر بین خانواده های نیازمند توزیع گردید.

به گزارش نیوز فلاورجان در راستای اجرای مطلوب و اثر بخش مرحله دوم بسیج ملی مبارزه با کرونا و درلبیک به رهنمودها وتدابیر فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی مبنی بر نهضت جمع آوری کمک و خدمت رسانی به هموطنان و نیازمندان که به دلیل شیوع این بیماری آسیب مالی دیده و یا مشاغل خود را از دست داده اند، رزمایش سراسری کمک مومنانه به همت ناحیه مقاوت بسیج فلاورجان امروز با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در بین جامعه هدف آغاز گردید .

سرهنگ پاسدار جواد فصیحی در ادامه به تعداد بسته های معیشتی که در شهرستان شهدای خط شکن فلاورجان توسط سپاه تهیه شده اشاره نمود و افزود : ۶۰۰ بسته غذایی به ارزش ۱۴۰۰۰۰۰۰۰ تومان که در دهه ولایت بین کسانی که تحت پوشش کمیته وبهزیستی قرار ندارند و آسیب دیده و نیازمند می باشد توزیع گردید.

وی در ادامه گفت : طرح قربانی یک گوسفند در هر محله از دیگر برنامه های ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان می باشد که گوشت این گوسفندان قربانی شده بین افراد نیازمند توزیع می گردد.

فرمانده سپاه فلاورجان درادامه اذعان داشت : ۲۳ جهزیه برای ازدواج آسان فراهم شده است که شامل یک پک حاوی ۲۲ عدد کالا به ارزش ۶۹۰۰۰۰۰۰ریال می باشد که در ایام عید قربان تا عید غدیر بین خانواده های نیازمند توزیع گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc