کد خبر : 47550
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 15:01

اعتراف مالخر به ۲۸ فقره خرید باطری مسروقه در شهرستان فلاورجان

اعتراف مالخر به ۲۸ فقره خرید باطری مسروقه در شهرستان فلاورجان

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ “ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در شهرستان “فلاورجان”، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. او افزود: در همین رابطه مأموران پلیس آگاهی با انجام یک سری تحقیقات و اقدامات تخصصی موفق شدند فردی

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ “ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در شهرستان “فلاورجان”، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه مأموران پلیس آگاهی با انجام یک سری تحقیقات و اقدامات تخصصی موفق شدند فردی را که خریدار باطری‌های مسروقه بود شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این فرد هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۲۸ فقره خرید باطری مسروقه از سارقی اعتراف کرد.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به اینکه سارق این اموال نیز شناسایی شده و دستگیر می‌شود گفت: ۷ مالباخته این پرونده شناسایی که باطری‌های خودروی آن‌ها پس از اقدامات قانونی بازگردانده می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان از مردم خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc