کد خبر : 47604
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 10:16

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در آستانه روز صنعت چاپ از مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان واقع در منطقه صنعتی فلاورجان بازدید کرد.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در بازدید از مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان واقع در منطقه صنعتی فلاورجان گفت: باعث افتخار برای ما است که یک مجموعه اقتصادی پشتوانه محبت به اهل بیت علیهم السلام را دارد و اینکه مجموعه نگارستان خود را قدردان و مدیون آن بزرگواران می‌داند جای خرسندی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم معرفی صنعت بسته بندی و چاپ استان به کشور خاطرنشان کرد: بازاریابی، نوآوری و خلاقیت در صنعت بسته بندی از جمله نکاتی است که باید به آن توجه شود.

وی پیوند بین چاپخانه‌ها را نکته مهم و مغفول مانده‌ای دانست که لازم است مدنظر قرار گیرد و گفت: آموزش قبل و حین خدمت به پرسنل از جمله موارد مهمی بوده که توجه به آن ضروری است.

خاطرنشان می‌شود، بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل، علی ساعدی فرماندار و نوید توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فلاورجان ۱۰ شهریور ماه انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc