کد خبر : 48339
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 10:24

از آموزگاران دبستان سلمان فارسی آموزش و پرورش پیربکران

گفتگو باسارا هجری که ذوق و مهارتهای خلاقانه و هنری را با تدریس در هم آمیخت.

گفتگو باسارا هجری که ذوق و مهارتهای خلاقانه و هنری را با تدریس در هم آمیخت.
هجری معتقد است در پی تلاش هایش اکنون همه دانش آموزان کلاسهای او نه تنها توانایی تولید محتواهای متنوع الکترونیکی را دارند، بلکه می توانند آزمونها و نظرسنجی های مجازی و الکترونیکی طراحی کنند

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش پیربکران، سارا هجری، دارای مدرک کارشناسی حسابداری و از آموزگاران خرید خدمات دبستان سلمان فارسی آموزش و پرورش پیربکران است. او می کوشد آموزه های خود را بر مبنای هنر و خلاقیت های فردی به دانش آموزان ارائه کند، از این رو در روش تدریس وی کار با اَشکال هندسی، بازی های ذهنی و هوش تحلیلی کاربرد دارد. هجری طی سالهای اخیر چادرهای جشن تکلیف را با کمک خود دانش آموزان می دوزد، برای هر مناسبتی با دانش آموزان دختر و پسر تمرینهای آمادگی سرود گروهی برگزار می کند و از مشارکت دانش آموزان برای تدریس بهتر بهره می برد. وی با آموزش شطرنج، مکعب روبیک، لیوان چینی، چرتکه، اوریگامی و خوشنویسی توانسته دانش آموزان را با خود همراه کند و حتی در دوران همه گیری کرونا از این فعالیت ها کاسته نشده است.

هجری معتقد است در پی تلاش هایش اکنون همه دانش آموزان کلاسهای او نه تنها توانایی تولید محتواهای متنوع الکترونیکی را دارند، بلکه می توانند آزمونها و نظرسنجی های مجازی و الکترونیکی طراحی کنند. او برای ارائه مطلوبترِ درسها خودش به طراحی وسایل کمک آموزشی می پردازد. این آموزگار همفکری با دانش آموزان نیازمند به راهنمایی، توانمند ساختن فراگیران در زمینه سخنوری در محیطهای اجتماعی و آموزش دوخت رایگان (از جمله ماسک، چادر و مقنعه و …) را از موفقیتهای دوران معلمی اش محسوب می کند.

وی درباره ماندگارترین روز تدریسش می گوید: «از این جهت که تلاش می کنم هر لحظه برای خودم و دانش آموزان خلاقانه و ماندگار باشد، همه لحظات و روزهای تدریس برایم ماندگار و دوست داشتنی است». آموزگار دبستان سلمان فارسی نگران این نیست که دانش آموزان او را چند سال بعد فراموش کنند، از نظر وی آنچه اهمیت دارد: «این است که دانش آموز راهش را پیدا کند و هیچگاه ناامید نگردد».

سارا هجری درباره انتظارش از دانش آموزان در برابر خدمات صمیمانه و صادقانه اش به آنها می گوید: «هر آنچه یاد بگیرند از آن استفاده کنند، اهدافشان را رها نکنند و آنقدر بر آن پای بفشارند تا به نتیجه دلخواه برسند، همچنین هر چه را به خوبی آموختند، بدون هیچ چشمداشتی به دیگران هم بیاموزند». وی در پایان از رییس و معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش، مدیر کانون فرهنگی حضرت زینب و مدیر دبستان سلمان فارسی بابت زحمات و همراهی های خیرخواهانه تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc