کد خبر : 48596
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 17:47

پیام تسلیت سرپرست شهرداری فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

پیام تسلیت سرپرست شهرداری فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم
سرپرست شهرداری فلاورجان در پیامی فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به همه شیعیان تسلیت گفت.

به گزارش نیوز فلاورجان ،سرپرست شهرداری، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان در پیامی فرارسیدن ماه محرم را به عموم مسلمین و شهروندان دیار خط شکنان؛ فلاورجان تسلیت و تعزیت عرض نمودند.
متن این پیام به شرح زیر است؛
ماه محرم، ماه شهادت اشرف اولاد آدم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از راه رسیده است تا پیام فداکاری، ایثار و مبارزه در برابر خصم و بیداد زمان را بار دیگر به ما گوشزد نماید.

محرم همواره یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی تاریخ بشری است. حماسه ای که حضرت سیدالشهداء و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش به عنوان راست قامتان تاریخ عاشقانه و عاقلانه برای نیل به اهداف والای اعتقادی در راه پاسداری از دین و عقیده خلق کردند و با نثار خون خود و از جان گذشتگی بی مانندشان، پیامی به بلندای تاریخ برای آیندگان بر جای نهادند.
فرارسیدن ایام محرم را به همه سوگواران آن حضرت و عاشقان سیدالشهداء(ع) به ویژه مردم متدین، شریف و ولایتمدار دیار خط شکنان؛ فلاورجان تسلیت و تعزیت عرض نموده. به امید آن که عزاداری های رهروان راستین آن حضرت مورد قبول درگاه ایزد متعال واقع گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc