کد خبر : 48730
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 14:40

درخواست صدور ۱۰۰ سند برای موقوفات فلاورجان به اداره ثبت اعلام شد

درخواست صدور ۱۰۰ سند برای موقوفات فلاورجان به اداره ثبت اعلام شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان از اعلام درخواست صدور سند مالکیت برای 100 موقوفه شهرستان فلاورجان خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان مجتبی جوی زادگان با اشاره به برنامه‌های در دستور کار برای اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در گام نخست بازدید میدانی از موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان را در دستور کار داریم.
وی با بیان اینکه صدور سند برای موقوفات از دیگر برنامه‌های در دستور کار در اداره اوقاف و امور خیریه است، تصریح کرد: برای این امر طی هفته گذشته وضعیت صدور سند برای ۱۰۰ موقوفه شهرستان فلاورجان را بررسی و درخواست صدور آن را برای اداره ثبت شهرستان ارسال کرده‌ایم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه روز گذشته نیز مرحله نهایی صدور سند برای ۱۳ سند موقوفه در فلاورجان انجام شده است، اضافه کرد: این روند همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.
وی همچنین بهره برداری از پروژه ساختمان اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان را از دیگر برنامه‌های در دستور کار خود در اداره اوقاف فلاورجان اعلام کرد و افزود: این پروژه تا مرحله سفت کاری پیشرفت داشته و مرحله نازک کاری آن به دلیل کمبود اعتبار انجام نشده است اما فرماندار فلاورجان برای تامین اعتبار مورد نیاز اعلام همکاری داشته‌اند.
جوی زادگان اجرای پروژه‌های عمرانی در بقاع و موقوفات را نیز از دیگر برنامه‌های خود در شهرستان فلاورجان دانست وافزود: اجرای نیات واقفان و وصول مطالبات را نیز در دستور کار خوداهیم داشت.
وی افزود: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات شهرستان فلاورجان را احصا و برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذار را نیز در دستور کار داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc