کد خبر : 48791
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 9:20

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد

تولید روغن موتور تقلبی در “فلاورجان”

تولید روغن موتور تقلبی در “فلاورجان”
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 40 هزار لیتر روغن موتور تقلبی به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان فلاورجان خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود از تولید روغن موتورتقلبی در یکی کارگاه های حاشیه شهرستان فلاورجان مطلع و بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اقدامات پلیسی و کسب اطلاعات لازم در یک عملیات ضربتی از کارگاه مذکور بازدید کردند که در نتیجه ۴۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی، ۱۰ هزار لیتر گازوئیل، ۶ بشکه ۲۲۰ لیتری حاوی گریس و مقادیر زیادی ظروف ۲۰ لیتری و یک لیتری خالی جهت بسته بندی روغن به همراه لیبل و برچسب برندهای مختلف کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: بررسی های صورت گرفته نشان داد مالک کارگاه به صورت غیر مجاز روغن های تقلبی را در ظروف ۲۰ لیتری و یک لیتری ریخته و پس از زدن برچسب برندهای مختلف آنها را به بازار عرضه می کند.

این مقام انتظامی، ارزش اقلام مکشوفه در این عملیات را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc