کد خبر : 48893
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 12:34

بیل مکانیکی با بیش از ۶۷۳کیلوگرم تریاک در فلاورجان توقیف شد

بیل مکانیکی با بیش از ۶۷۳کیلوگرم تریاک در فلاورجان توقیف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله 673 کیلویی تریاک که داخل یک بیل مکانیکی جاساز شده بود درشهرستان فلاورجان خبر داد

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در راستای برخورد با عاملان فروش مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه مطلع شدند که ۲ قاچاقچی مواد مخدر قصد دارند محموله سنگین تریاکی را به وسیله یک بیل مکانیکی به این شهرستان منتقل کنند.

وی افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و پس از انجام هماهنگی های قضائی طی یک عملیات پیچیده پلیسی موفق شدند خودروی تریلر حامل بیل مکانیکی را حین ورود به محور مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران در نهایت ۶۷۳ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در محفظه پشتی بیل مکانیکی جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی و تحویل آنها به مرجع قضائی گفت: ماموران پلیس استان تسلط و اشرافیت ویژه ای بر مجرمان دارند و با اقدامات هوشمندانه صورت گرفته تمامی محورهای و مسیرهای این استان برای این گونه افراد نا امن شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc