کد خبر : 48901
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 9:16

شهردار فلاورجان

تلاش برای تکمیل دوربرگردان خیابان فاضل هندی به ملاصدرا

تلاش برای تکمیل دوربرگردان  خیابان فاضل هندی به ملاصدرا
شهردارفلاورجان، از روند پیشرفت عملیات اجرایی دوربرگردان خیابان فاضل هندی به ملاصدرا خبر داد

‍ ‍ به گزارش نیوز فلاورجان با اتمام عملیات جدول گذاری در دو ضلع شمالی و جنوبی پل ؛جابجایی پایه های روشنایی و اجرای مجدد تاسیسات برقی ورودی خیابان فاضل هندی و نصب پایه های روشنایی و نرده های جان پناه بر روی عرشه پل در روزهای گذشته و همچنین اجرای عملیات روکش آسفالت پل دوربرگردان فاضل هندی به ملاصدرا به مراحل پایانی خود نزدیک و آماده بهره برداری عموم شهروندان گردیده است.

 

پل دور برگردان خیابان فاضل هندی به ملاصدرا حدفاصل میدان جانبازان به میدان نماز وارد مرحله نهایی اجرایی خود؛ روکش آسفالت ورودی و خروجی و عرشه پل از طرفین می باشد.

شهردار فلاورجان در رضایت از روند پیشرفت عملیات اجرایی در فاز نهایی ضمن اعلام خبر فوق افزود: پس از عملیات کلنگ زنی این پل دوربرگردان در سال گذشته و اجرای فازهای مختلف آن متعاقبا تکمیل عملیات سازه ای و اجرای عملیات جدول گذاری در ورودی و خروجی های این پل که حد فاصل خیابان های فاضل هندی و ملاصدرا می باشد وارد مرحله روکش آسفالت و نصب علائم ترافیکی شده است. که با جدیت هر چه تمام تر از سوی پیمانکاران و عوامل مربوطه با نظارت واحد عمرانی اجرایی گردیده و تسریع در تکمیل و بهره برداری آن را در دستور کار خود قرار داده ایم.

مهندس محمدعلی عزیزی در ادامه افزود: به یاری خداوند متعال، همت پیمانکاران و نظارت واحد عمرانی شهرداری؛ عملیات جدول گذاری و زیر سازی و نصب تاسیسات روشنایی آن در روزهای قبل انجام و روکش آسفالت و نصب علائم ترافیکی اش که در راستای بهبود عبور مرور وسائط نقلیه و تسهیل در آمد و شد در امتداد دو خیابان فاضل هندی و ملاصدرا مد نظر است طبق برنامه زمان بندی شده به اتمام می رسد و هر چه سریعتر به بهره برداری عموم شهروندان شهر و شهرستان می رسد.

شهردار فلاورجان در خاتمه عنوان نمود: اجرای پروژه های مختلف عمرانی در سطح شهر، همواره به عنوان گامی در راستای توسعه و آبادانی شهر در راس دیدگاه مدیریت شهری بوده و این مهم خود صبر و شکیبایی شهروندان عزیز در اجرای پروژه ها را همچون گذشته می طلبد که همراه و همیار شهرداری باشند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc