کد خبر : 48924
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1400 - 7:56

مجموعه ورزشی شهدای گارماسه” افتتاح شد.

مجموعه ورزشی شهدای گارماسه”  افتتاح شد.

به گزارش نیوز فلاورجان به مناسبت فرارسیدن پنجم اسفند ماه؛ روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان “مجموعه ورزشی شهدای گارماسه” افتتاح شد. این مجموعه ورزشی که در مرداد ماه سال جاری کلنگ زنی شده بود در زمینی به مساحت ۲۰۰۰هزار مترمربع و شامل زمین فوتبال استاندارد با چمن مصنوعی توسط شهرداری فلاورجان احداث شده و

به گزارش نیوز فلاورجان به مناسبت فرارسیدن پنجم اسفند ماه؛ روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان “مجموعه ورزشی شهدای گارماسه” افتتاح شد.

این مجموعه ورزشی که در مرداد ماه سال جاری کلنگ زنی شده بود در زمینی به مساحت ۲۰۰۰هزار مترمربع و شامل زمین فوتبال استاندارد با چمن مصنوعی توسط شهرداری فلاورجان احداث شده و برای احداث آن اعتباری بالغ بر بیست میلیارد (۲۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰)ریال هزینه شده است.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این مجموعه ورزشی ، مهندس رحیمی مدیر کل دفتر فنی استانداری اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین قدوسی امام جمعه شهر، مهندس علی ساعدی فرماندار شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، روحانیت معزز، خانواده های معظم شهداء، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و جمع کثیری از شهروندان عزیز فلاورجان و محله گارماسه نیز حضور داشتند.

آئین افتتاحیه این مجموعه ورزشی در ادامه با سخنرانی حجت الاسلام حاج شیخ حسین توکلی روحانیت معزز محله گارماسه، حجت الاسلام و المسلمین قدوسی امام جمعه فلاورجان، مهندس رحیمی مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان، مهندس محمدعلی عزیزی شهردار فلاورجان برای حاضرین در مراسم افتتاحیه همراه بود.

در خاتمه مراسم نیز مراتب تقدیر و تشکر توسط مسئولین و شهروندان از شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، مسئول حراست، معاون اجرایی و خدمات شهری و معاون عمرانی شهرداری فلاورجان بعمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc