کد خبر : 48951
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 18:34

هوشنگ طایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان خبر داد .

پیشرفت بالای ۵۰ درصدی پروژه‌های راهسازی شهرستان فلاورجان

پیشرفت بالای ۵۰ درصدی پروژه‌های راهسازی شهرستان فلاورجان
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: با تلاش‌های بعمل آمده، پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و ابنیه فنی راه و شهرسازی در شهرستان فلاورجان از نیمه گذشت.

به گزارش نیوز فلاورجان هوشنگ طایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و ابنیه فنی این شهرستان اظهار کرد: این اداره همسو با سیاست‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای افزایش ایمنی سفر و همچنین کاهش تصادفات و تلفات انسانی ناشی از آن در شهرستان فلاورجان با اهتمام ویژه عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و ابنیه فنی مربوط به راه و شهرسازی در شهرستان فلاورجان از نیمه گذشته است گفت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به کمربندی پیربکران و پل خوانسارک به طول ۲.۵ کیلومتر اشاره کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان افزود: با تلاش‌های بعمل آمده این پروژه دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و اعتبار آن نیز معادل ۲۳.۵ میلیارد ریال است.

وی بیان داشت: احداث ۴ کیلومتر از کمربندی جنوب غرب استان اصفهان با پیشرفت ۶۰ درصدی و پل آبنیل با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه‌های در دست احداث در این شهرستان است همچنین احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح کلیشاد نیز در سال گذشته تکمیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc