کد خبر : 49033
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردین 1401 - 0:05

سرپرست فرمانداری فلاورجان: فرش قرمز برای جذب سرمایه گذار پهن می‌کنیم

سرپرست فرمانداری فلاورجان: فرش قرمز برای جذب سرمایه گذار پهن می‌کنیم

به گزارش نیوز فلاورجان  نخستین جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان به ریاست فرماندار بعد از ظهر روز گذشته با حضور نماینده مجلس ائمه جمعه ،مدیران ادارات، شهرداران شهرها ، ، نیروی انتظامی، و فرمانده سپاه در سالن اندیشه اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم شکیل شد. سرپرست فرمانداری فلاورجان در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان

به گزارش نیوز فلاورجان  نخستین جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان به ریاست فرماندار بعد از ظهر روز گذشته با حضور نماینده مجلس ائمه جمعه ،مدیران ادارات، شهرداران شهرها ، ، نیروی انتظامی، و فرمانده سپاه در سالن اندیشه اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم شکیل شد.

سرپرست فرمانداری فلاورجان در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: کارمندان در زیر مجموعه هرنهاد و اداره قضاوت خواهند کرد؛ ازاین رو زمان حضور شما در جلسات مهم بوده پس سعی شود که راس ساعت مقرر در جلسات حضور پیدا کنید.


وی ادامه داد: در راستای گره گشایی از مشکلات منظور انجام ملاقات های مردمی چهره به چهره مسئولان در روز دوشنبه برگزار شود و گزارش مربوطه را برای مجموعه فرمانداری ارسال کنید.

سرپرست فرمانداری افزود: استقرار میز خدمت در مصلای نماز جمعه و همچنین تکریم و احترام وپاسخ گویی به مردم از اولویت مهم مسئولان اداری در سال پیش رو خواهد بود.

معینی ادامه داد: در زمان ماموریت و مرخصی جانشین خود را معرفی کرده و خلاصه گزارشی از مأموریت را حتما برای فرمانداری ارسال کنید.

وی گفت: حمایت از شعار سال وظیفه تک تک مدیران است و استقبال و همراهی تولید کنندگان و همیاری برای سرمایه گذاری بسیار مهم است ومجموعه فرمانداری فلاورجان برای حضور شایسته آنان فرش قرمز پهن می کند.

سرپرست فرمانداری در ادامه افزود :با تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف چهار واحد تولیدی متوسط در شهرک صنعتی اشترجان احیا و دوباره به چرخه تولید بازگشتند وتا ۶ ماه آینده ۶ واحد راکد دیگر وارد مدار تولید خواهند شد.

معینی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامداری، منابع طبیعی وگردشگری شهرستان افزود: ابتدای هفته آینده با همکاری اداره صمت و اداره کار این شهرستان یک واحد کار آفرینی وحمایت از اشتغال برای رفاه حال کار آفرینان در فرمانداری فلاورجان راه اندازی می‌شود.

سرپرست فرمانداری در پایان بیان کرد: در بررسی میدانی پروژه های نیمه تمام وجود دارد که مسئولان ومتولیان امر نسبت به تکمیل آن اهتمام ویژه داشته باشند .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc