کد خبر : 49095
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 13:57

فرماندار فلاورجان در جلسه شورای زکات:

توجه به شفافیت در اولویت باشد

توجه به شفافیت در اولویت باشد
سرپرست فرمانداری فلاورجان گفت:در بحث زکات باید توجه به شفافیت در اولویت باشد زیرا گسترش نظام جذب باید به گونه‌ای باشد تا اعتماد مردم افزایش یابد.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ؛جلسه شورای زکات شهرستان فلاورجان صبح امروز۳۰فروردین ماه ۱۴۰۱باحضور دکتر معینی سرپرست فرمانداری ؛حجت الاسلام رنجبر رئیس شورای زکات استان اصفهان؛امام جمعه فلاورجان ودیگر اعضادر سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

دکتر معینی در این جلسه اظهار داشت: استان اصفهان یکی از استان‌های پیشرو در پرداخت زکات در سطح کشور است، واین نشان از آن دارد که مدیریت مناسبی در این زمینه به توفیق الهی صورت گرفته است.

وی افزود: در بحث زکات باید توجه به شفافیت در اولویت باشد زیرا گسترش نظام جذب باید به گونه‌ای باشد تا اعتماد مردم افزایش یابد.

سرپرست فرمانداری فلاورجان ادامه داد: نماز جمعه به عنوان تریبون رسمی نظام و یک رسانه عمومی با ابعاد متنوع فرهنگی، مذهبی و سیاسی در جامعه محسوب می شود که می توان از این ظرفیت برای پرداختن بیشتر به فریضه مهم زکات بهره برد.

حجت الاسلام رنجبر رئیس شورای زکات استان اصفهان نیز در این جلسه تصریح کرد: فلاورجان در میان شهر‌های استان یکی از سرآمدان پرداخت زکات در استان بوده و شورای زکات این شهرستان به خوبی در موضوع ساماندهی زکات فطر یه وارد عمل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc