کد خبر : 49154
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 9:02

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اوقاف فلاورجان خبر داد؛

صدور سند مالکیت برای ۴ امامزاده در شهرستان فلاورجان

صدور سند مالکیت برای ۴ امامزاده در شهرستان فلاورجان
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اوقاف فلاورجان از صدور سند مالکیت برای 4 امامزاده این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد .

به گزارش نیوز فلاورجان مجتبی جوی زادگان در خصوص اسناد دریافتی برای موقوفات شهرستان فلاورجان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت موقوفه این شهرستان سند دار شده است.
وی با بیان اینکه چهار سند مربوط به امامزادگان شهرستان فلاورجان است، ادامه داد: از این رو امسال سند ملکی برای امامزاده حمزه و قاسم، امامزاده عبدالله شاهچراء، امامزادگان شریف و سید مرتضی و امامزاده محمد (سید عرب) صادر شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اوقاف فلاورجان همچنین به صدور سند مالکیت برای مسجد آقا سید حسن قهدریجان اشاره کرد و گفت: از تعداد اسناد دریافتی برای موقوفات شهرستان فلاورجان پنج مورد شاکل چهار امامزاده و یک مسجد انتفاعی بوده است.
وی همچنین با اشاره به اسناد دریافتی منفعتی در شهرستان فلاورجان از ابتدای سال جاری تاکنون ابراز داشت: دریافت سند موقوفه مشهدی نعمت الله عبداللهی با کاربری آموزشی در شهربهاران به ارزش ۲۵ میلیارد ریال از جمله این اقدامات بوده است.
جوی زادگان افزود: همچنین موقوفه حاج میر محمد حسین با کاربری آموزشی در شهر بهاران با ارزش ریالی ۲۹ میلیارد ریال از دیگر موقوفات منفعتی بوده که سند دار شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc