کد خبر : 49647
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 13:17

واژگونی مینی‌بوس در اتوبان ذوب‌آهن روی پل فلاورجان .

واژگونی مینی‌بوس در اتوبان ذوب‌آهن روی پل فلاورجان  .
در این حادثه هشت نفر مصدوم و جهت دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان‌های شفا کلیشاد و امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

به گزارش نیوز فلاورجان رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: صبح امروز (چهاردهم شهریور ) بر اثر برخورد مینی بوس و اتوبوس در اتوبان ذوب آهن هشت نفر مصدوم شدند.
سرهنگ زارع افزود: این تصادف موجب ترافیک و مسدود شدن اتوبان ذوب آهن شده بود که با تلاش ماموران انتظامی این مسیر هم اکنون باز و عبور و مرور خودرو‌ها هم روان شده است.


: روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان نیز درباره نحوه امداد رسانی به مصدومان حادثه اظهار کرد : ۶:۴۳ صبح امروز _دوشنبه چهاردهم شهریورماه_ حادثه انحراف یک مینی‌بوس به مرکز اورژانس اصفهان، گزارش شد.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور روی پل فلاورجان اتوبان ذوب‌آهن رخ داد، افزود: بلافاصله چهار واحد امدادی ۱۱۵ و یک کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هشت نفر شامل یک زن ۴۵ ساله و هفت مرد ۴۰ تا ۴۸ ساله مصدوم و جهت دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان‌های شفا کلیشاد و امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc