کد خبر : 49713
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مهر 1401 - 18:41

دیدار مسئولان شهرستان فلاورجان با جانبازان قطع نخاعی

دیدار مسئولان شهرستان فلاورجان با جانبازان قطع نخاعی

به گزارش نیوز فلاورجان هم زمان باهفته وحدت و میلاد با سعادت خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) ،حجت الاسلام موسوی لارگانی و دکترمعینی فرماندارشهرستان فلاورجان به همراه مشاور امورایثارگران استاندار، بخشداربخش مرکزی وشهردار مینادشت با جانبازان قطع نخاعی شهرستان واستان اصفهان دیدارکردند. دکترمعینی فرمانداردر این دیدار بیان کرد :

به گزارش نیوز فلاورجان هم زمان باهفته وحدت و میلاد با سعادت خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) ،حجت الاسلام موسوی لارگانی و دکترمعینی فرماندارشهرستان فلاورجان به همراه مشاور امورایثارگران استاندار، بخشداربخش مرکزی وشهردار مینادشت با جانبازان قطع نخاعی شهرستان واستان اصفهان دیدارکردند.
دکترمعینی فرمانداردر این دیدار بیان کرد : به مردم عزیز، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز ایران اسلامی اطمینان می‌دهیم که خادمان دردولت پای ارزش‌های این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و لحظه‌ای در دفاع از آرمان های ایثارگران وشهدا عقب نمی‌نشینند.

دراین دیدار صمیمی حجت الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اظهارداشت: امنیت امروز کشور حاصل خون بیش از ۳۰۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت است و نیروهای خدوم زحمتکش اطلاعاتی وامنیتی امروز همان راهی را طی می‌کنند که شهدا جانشان را برای آن فدا کردند.

نماینده مردم شهرستان فلاورجان درمجلس شورای اسلامی افزود: با وجود نیروهای ارزشی، انقلابی و ولایی در بدنه نیروهای مسلح هیچ گزند و آسیبی به انقلاب و نظام وارد نمی‌شود و از این بابت به نیروهای مسلح کشور افتخارکرده وبه آنان اعتماد و اطمینان کامل داریم

گفتنی است در پایان مسئولان شهرستان بر حمایت ازایثارگران هشت سال دفاع مقدس به ویژه جانبازان قطع نخاعی شهرستان و استان تأکید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc