کد خبر : 49754
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 - 18:10

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان خبر داد؛

اخذ سند تک برگی برای ۳۹ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان فلاورجان

اخذ سند تک برگی برای ۳۹ هکتار از اراضی دولتی در  شهرستان فلاورجان
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان از تحصیل و اخذ سند تک برگ بیش از ۳۹ هکتار اراضی دولتی این شهرستان در شش ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان هوشنگ طائی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: این اداره همسو با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، صیانت از حقوق بیت المال و اخذ اسناد مالکیت تک برگی اراضی دولتی را از اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

وی با اشاره به تحصیل و اخذ اسناد تک برگ اراضی دولتی این شهرستان به مساحت بیش از ۳۹ هکتار اذعان داشت: اخذ اسناد تک برگ از وقوع جرائم مرتبط با حوزه املاک جلوگیری کرده و سد راه سودجویان حوزه اراضی می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان اضافه کرد: سه فقره صورتجلسه تغییر نمایندگی اراضی به مساحت‌های بیش از ۶۶۲ هکتار، یکهزار و ۵۱۵ هکتار و ۸۱۰ هکتار انجام و جهت صدور سند تک برگی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن، به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ارسال شد.

وی در خصوص وضعیت طرح‌های توسعه شهری شهرستان فلاورجان بیان داشت: شهرهای کلیشاد، سودرجان و بهاران دارای طرح تفضیلی ابلاغ شده است و شهرهای فلاورجان و پیربکران دارای طرح جامع بوده و طرح تفصیلی این دو شهر نیز در مرحله تصویب است.

طایی ادامه داد: شهر قهدریجان دارای طرح جامع، شهر زازران دارای طرح هادی، شهرهای اشترجان و مینادشت دارای طرح هادی و طرح تفصیلی نیز در دست تهیه، همچنین شهر ابریشم دارای طرح جامع بوده و طرح تفصیلی آن در حال تهیه است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده اعتبارات تملک دارایی‌های راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۷۰ درصد افزایش داشته است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc