کد خبر : 49821
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 - 21:33

۲۵ نفر نیروی اداری جدید به حوزه قضایی فلاورجان تخصیص داده می‌شود»

۲۵ نفر نیروی اداری جدید به حوزه قضایی فلاورجان تخصیص داده می‌شود»
رييس كل دادگستري و دادستان عمومي و انقلاب مركز استان به همراه تني‌چند از معاونان رييس كل، از حوزه قضايي فلاورجان به صورت سرزده بازديد به‌عمل آوردند.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل  روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: حجت الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان، در ادامه دور دوم بازدیدهای سرزده از حوزه‌های قضایی استان، به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و تنی چند از معاونان خود از حوزه قضایی فلاورجان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مراجعین قرار گرفت.

ایشان در حاشیه این سفر آمار صلح و سازش در شورای حل اختلاف فلاورجان را رضایت‌بخش توصیف و تصریح کرد: میانگین آمار صلح و سازش شورای حل اختلاف استان اصفهان ۴۲ درصد است که از میانگین کشور حدود شش درصد بالاتر بوده و این آمار در شهرستان فلاورجان به ۴۳ درصد می‌رسد که هم از میانگین کشور و هم از میانگین استان بالاتر است.

وی ابراز امیدواری کرد با تقویت شورای حل اختلاف این شهرستان، ارجاع هدفمند پرونده‌هایی که امکان سازش در آن‌ها وجود دارد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، مذهبی و صنفی میانگین آمار صلح و سازش در فلاورجان افزایش یابد.

رییس دستگاه قضایی استان با اشاره به شناسایی کمبودها و مشکلات دادگستری شهرستان فلاورجان عنوان کرد: از اصلی‌ترین مشکلات دادگستری فلاورجان می‌توان به کمبود کادر اداری، امکانات و منابع مالی اشاره کرد.

عالی‌ترین مقام قوه قضاییه در استان از اختصاص ۲۵ نفر نیروی کادر اداری به دادگستری شهرستان فلاورجان در آینده خبر داد و اظهار داشت: مراحل پایانی گزینش نیروهای جدید اداری در حال انجام است و با صدور مجوز شروع‌به‌کار آنان از سوی دولت محترم، تعداد ۲۵ نفر نیروی انسانی جدید به کادر اداری این شهرستان افزوده خواهد شد.

جعفری در پایان ابراز امیدواری کرد با تخصیص نیروهای جدید اداری و تقویت دادگستری فلاورجان از نظر امکانات و منابع، شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی در این حوزه قضایی و افزایش رضایتمندی مراجعین که مهمترین دغدغه ما می‌باشد خواهیم بود.

گفتنی‌است رییس کل دادگستری استان در جریان این سفر به گفت‌و‌گوی چهره‌به ‌چهره با تعدادی از مراجعان و کارکنان دادگستری این شهرستان پرداخت و دستوراتی در خصوص رفع برخی مشکلات مراجعین و کارکنان اداری و قضایی در حوزه قضایی فلاورجان صادر نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc