کد خبر : 49932
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 آذر 1401 - 22:17

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فلاورجان :

برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید بیانیه گام دوم انقلاب را اجرایی نماییم و به آن عمل کنیم .

برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید بیانیه گام دوم انقلاب را اجرایی نماییم و به آن عمل کنیم .

به گزارش نیوز فلاورجان مجمع بسیجیان شهرستان فلاورجان با حضور بسیجیان و اقشار در حسینیه شهدای این ناحیه با خیر مقدم گویی فرمانده ناحیه سرهنگ پاسدار محمد کریمیان برگزار گردید . ایشان در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره نمود و اذعان داشت : امام خامنه ای خطاب به جوانان می فرمایند: جوانان عزیز!

به گزارش نیوز فلاورجان مجمع بسیجیان شهرستان فلاورجان با حضور بسیجیان و اقشار در حسینیه شهدای این ناحیه با خیر مقدم گویی فرمانده ناحیه سرهنگ پاسدار محمد کریمیان برگزار گردید . ایشان در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره نمود و اذعان داشت : امام خامنه ای خطاب به جوانان می فرمایند: جوانان عزیز! این‌ها بخشی محدود از سرفصل‌های عمده در سرگذشت چهل‌ساله‌ی انقلاب اسلامی است، انقلاب عظیم و پایدار و درخشانی که شما به توفیق الهی باید گام بزرگ دوم را در پیشبرد آن بردارید. محصول تلاش چهل‌ساله، اکنون برابر چشم ما است.و ما باید بیانیه گام دوم انقلاب را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی اجرایی نماییم و به آن عمل کنیم .

در ادامه ایزدی رئیس مجمع بسیجیان شهرستان اذعان داشت : امام خامنه ای فرمودند : بسیج ساختار الهی است ، ما باید از فرصت ها استفاده کنیم . ما گمان می کنیم که شهدا رفته اند و ما زنده ایم ، اما حقیقت این است که دنیای مادی ما را با خود برده است و شهدا زنده اند .

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد : شهید طهرانی مقدم فرمودند که کار انسان های ضعیف النفس است که فقط با امکانات کا می کنند . میزان قدرت را به اندازه میزان اتصال به خداوند است نه به امکانات ، نه به شرایطی که در آن قرار گرفته ایم .

ایزدی در پایان افزود : اگر امروز هیچ چیز نداشته باشیم و شروع به کار کنیم و بدانیم که کارمان درست است آن برای ما کفایت می کند و برای ما حجت است . خداوند به اندازه اخلاص در کارها به انسان کمک می کند و باید تلاش کنیم که نیت ها خالص گردد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc