کد خبر : 49978
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 - 13:54

فرماندار شهرستان فلاورجان :

بسیجیان در عرصه اجتماعی، فرهنگی، علمی پیشتازند

بسیجیان در عرصه اجتماعی، فرهنگی، علمی پیشتازند

به گزارش نیوز فلاورجان مهدی معینی صبح امروز درهمایش اقتدار بسیجیان شهرستان فلاورجان که در ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد اظهار داشت: بسیج به فرموده رهبر معظم انقلاب، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به

به گزارش نیوز فلاورجان مهدی معینی صبح امروز درهمایش اقتدار بسیجیان شهرستان فلاورجان که در ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد اظهار داشت: بسیج به فرموده رهبر معظم انقلاب، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

وی افزود: بسیج باید چابک و آماده باشد و به‌صورت جهادی پای‌کار بیاید همان طور که در بسیاری از حوادث که دولت قبل حریف آن نبود، در کناردولت قرار گرفت و با توان مردمی پای‌کار آمد و حوادث و اتفاقات ناگوار را به‌ نوعی مدیریت کرد و از بحران خارج کرد.

فرماندار شهرستان فلاورجان بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس توسط همین بسیج و مردم اداره شد و با افزایش توان رزمی و عقیدتی با حفظ انسجام کلیه نیروهای بسیج در جبهه‌های حق علیه باطل مبارزه کردند.

وی ادامه داد: کمک به دولت در سازندگی از موضوعاتی است که به‌نوعی از بسیج درخواست شده و بسیج بدون چشم‌داشت ورود پیدا کرده و خدمات‌رسانی مورد نیاز را انجام داده است و بسیجیان همیشه بی‌مزد خدمت کردند و در حوادثی مانند سیل، کرونا و واکسیناسیون حضور چشمگیری داشتند.

رئیس شورای تأمین شهرستان فلاورجان تأکید کرد: بسیجیان در عرصه اجتماعی، فرهنگی، علمی پیشتازند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، بسیج مدرسه انسان‌سازی بوده و این موضوع دور از ذهن نیست، چراکه معمار کبیر انقلاب با نگاه و دید الهی بسیج را راه‌اندازی کرد.

وی افزود: بسیج در تمام عرصه‌ها حضور فعال و جهادی دارد از، مدافعان امنیت، مدافعان حرم، مدافعان سلامت، اغتشاشات، سیل، زلزله، کرونا و سایر موضوعات حضور فعال و جهادی داشتند و هیچ‌وقت مزدی دریافت نکردند و باعث همدلی بین همه آحاد جامعه شده اند.

فرماندار فلاورجان در پایان گفت: بسیج از لحاظ انسانی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ایدئولوژی بدون هیچ محدودیتی مردم را جذب می‌کند و بعد آن‌ها را در تمام زمینه‌ها تربیت می‌کند و به‌نوعی یک انسان با تفکر خدایی، انسانیت و جهادی در راه خدا می‌سازد و به خدمتگزاری مردم به جامعه تحویل می‌دهد و به‌نوعی انسان‌سازی می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc