کد خبر : 50008
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آذر 1401 - 14:58

پیام تسلیت فرماندار فلاورجان درپی درگذشت مادر شهیدان احمدی

پیام تسلیت فرماندار فلاورجان درپی درگذشت مادر شهیدان احمدی
به گزارش نیوز فلاورجان شهید هاشم احمدی در تاریخ ۱۳/۸/۱۳۶۲ در پنجوین – عملیات والفجر۴ به شهادت رسید همچنین شهید احمد احمدی (یکی از ۱۴۵ شهید شهرستان فلاورجان در عملیات خیبر در تاریخ شهادت: ۵/۱۲/۱۳۶۲ به شهادت رسید

به گزارش نیوز فلاورجان مهدی معینی فرماندار فلاورجان درپی درگذشت مادر شهیدان احمدی، پیام تسلیتی صادر کرد؛ در متن این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خود را در راه رضای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای آرامش و آسایش ما نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل آنها نیست.

خبر درگذشت اسوه صبر و ایثار، مرحومه حاجیه خانم احمدی مادر بزرگوار “سردار شهید هاشم و شهید احمد احمدی” موجب تألم و تاثر خاطر فراوان شد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌ محترم و سوگوار احمدی، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور شهرستان شهدای خط‌شکن بالاخص اهالی ولایتمدار روستای #کافشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

مهدی معینی|فرماندار فلاورجان

به گزارش نیوز فلاورجان شهید هاشم احمدی در تاریخ ۱۳/۸/۱۳۶۲ در پنجوین – عملیات والفجر۴ به شهادت رسید همچنین شهید احمد احمدی (یکی از ۱۴۵ شهید شهرستان فلاورجان در عملیات خیبر در تاریخ شهادت: ۵/۱۲/۱۳۶۲ به شهادت رسید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc