کد خبر : 50063
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 - 17:10

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان

دستگیری یک سارق سیم برق درفلاورجان/ کشف ۱۰ فقره سرقت

دستگیری یک سارق سیم برق درفلاورجان/ کشف ۱۰ فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری سارق سیم برق با10 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و تجهیزات برق ‌در سطح شهرستان فلاورجان که باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی محل ها وقوع سرقت و انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند یک نفر سارق را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق مسروقه به همراه ادوات سرقت از مخفیگاه متهم تصریح کرد: سارق دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و در تحقیقات اولیه انجام شده به ۱۰ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اقرار کرد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست ضمن مدنظر قرار دادن هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از جرائم به خصوص سرقت ،در صورت مشاهده هرگونه افراد و موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc