کد خبر : 50270
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 16:40

همایش هم اندیشی و رفع موانع تولید در شهر ستان فلاورجان برگزار شد

همایش هم اندیشی و رفع موانع تولید در شهر ستان فلاورجان برگزار شد

به گزارش نیوز فلاورجان همایش هم اندیشی و رفع موانع تولید به منظور حمایت از تولید و بیان مطالبات و دغدغه مدیران عامل و کارگران و با حضور معاونت وزرات کار و امور اجتماعی کشور دکتر رعیتی فرد برگزار گردید. در این همایش ضمن خیر مقدم فرمانده سپاه فرماندار شهرستان فلاورجان نیز گزارشی از وضعیت

به گزارش نیوز فلاورجان همایش هم اندیشی و رفع موانع تولید به منظور حمایت از تولید و بیان مطالبات و دغدغه مدیران عامل و کارگران و با حضور معاونت وزرات کار و امور اجتماعی کشور دکتر رعیتی فرد برگزار گردید.
در این همایش ضمن خیر مقدم فرمانده سپاه فرماندار شهرستان فلاورجان نیز گزارشی از وضعیت شهرستان و موقعیت صنعت شهرستان ایراد نمودند.
همچنین تعدادی از مدیران عامل کارخانجات صحبت هایی پیرامون مشکلات خود و صنعت شهرستان بیان کردند.

در ادامه برنامه دکتر رعیتی فرد با اشاره به اینکه شهدای کارگر و ۱۴۰۰ شهید این شهرستان با روحیه خط شکنی در صحنه ایثار حضور داشتند گفت: بیش از ۳۰۰ شرکت و کارگاه فعال در ۴ شهرک صنعتی و کارگاهی در این شهرستان با همان روحیه ایثار در امر تولید و اشتغال خط شکن صنعت کشور هستند .


معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : ان شا الله موارد و مشکلات مطرح شده در جلسه امروز به صورت ویژه در کارگروه های ویژه مطرح و بررسی خواهد گردید.

در پایان برنامه امروز نخستین خط تزریق پلاستیک ۲۸۵۰ تنی دو صفحه در استان با هزینه بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی اشترجان راه اندازی شد.
این خط زمینه اشتغال ۳۰ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است و این دستگاه قابلیت تزریق ۳۰ کیلوگرم در هر ضرب را دارد.
کنگره شهدای کارگر شهرستان فلاورجان از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ لغایت ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ در سطح کارخانجات شهرستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc