کد خبر : 50393
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 15:35

بازبینی تئاتر مترس ها از شهرستان فلاورجان برای حضور در مرحله نهایی جشنواره بین المللی تئاتر فجر

بازبینی تئاتر مترس ها از شهرستان فلاورجان برای حضور در مرحله نهایی جشنواره بین المللی تئاتر فجر
هیأت داوران بازبینی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از تئاتر مترس ها به کارگردانی هنرمند فلاورجانی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان بازبینی نمود.

به گزارش نیوز فلاورجان روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ساعت ۱۰ صبح هیأت داوران بازبینی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به منظور بازبینی از تئاتر خیابانی مترس ها به کارگردانی آقای علیرضا شمس در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان حضور یافته اند.

این تئاتر که با حضور آقایان سعید خیر الهی، مجید رحیمی، محمد مظفری و آقای شهرانی کارشناس هنرهای نمایشی استان در سالن تئاتر مورد بازبینی قرار گرفت. لازم به ذکر است که تئاتر به نویسندگی آقای سامان شکیبا و کاری از گروه تئاتر باران فلاورجان می باشد.

سید علی اکبر محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان ضمن تبریک به آقای شمس برای راهیابی به مرحله نخست این رویداد مهم کشور برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند. ایشان در ادامه عنوان نمودند از استان اصفهان تنها ۳ کار به مرحله بازبینی راه یافته اند که یکی از این کارها تئاتر خیابانی مترس ها کاری از آقای علی رضا شمس کارگردان فلاورجانی می باشد و امیدواریم این تئاتر در مرحله نهایی نیز نماینده شایسته ایی برای شهرستان و هنرمندان فلاورجانی باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc