کد خبر : 50400
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 14:41

شهروندان فلاورجانی؛ در زمان بارش برف از پارک کردن خودروها در زیر درختان و معابر خودداری نمایند.

شهروندان فلاورجانی؛ در زمان بارش برف از پارک کردن خودروها در زیر درختان و معابر خودداری نمایند.

👈شهروندان فلاورجانی؛ در زمان بارش برف از پارک کردن خودروها در زیر درختان و معابر خودداری نمایند. به گزارش نیوز فلاورجان مسئول ستاد مدیریت بحران شهرداری فلاورجان؛ از شهروندان محترم درخواست نمود به جهت پیشگیری از آسیب های احتمالی به توصیه های این ستاد، بیش از پیش توجه کنند. وی همچنین خاطر نشان ساخت: از شهروندان

👈شهروندان فلاورجانی؛ در زمان بارش برف از پارک کردن خودروها در زیر درختان و معابر خودداری نمایند.

به گزارش نیوز فلاورجان مسئول ستاد مدیریت بحران شهرداری فلاورجان؛ از شهروندان محترم درخواست نمود به جهت پیشگیری از آسیب های احتمالی به توصیه های این ستاد، بیش از پیش توجه کنند.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: از شهروندان محترم انتظار داریم با توجه به بارش برف و احتمال شکستن شاخه ها و سقوط درختان از پارک خودروهای خود در کنار خیابان، زیر درختان و تیرهای برق جداً خودداری نمایند.

ایشان در ادامه با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرداری فلاورجان با آمادگی لازم در خدمت شهروندان خواهد بود، افزود: برای کلیه نیروهای برف روب، مسیرها از قبل مشخص شده و طبق برنامه اقدام به عملیات برف روبی خواهند کرد و نیز با پاشیدن ترکیب شن و نمک از یخ زدگی و بروز حوادث احتمالی جلوگیری می نمایند.

ایشان در پایان از شهروندانی که احتمالاً دچار مشکلاتی مربوط به بارش برف در حوزه عملیاتی شهرداری شوند درخواست نمود با شماره تلفن ۳۷۴۳۳۰۶۰ دفتر معاونت اجرائی و خدمات شهری تماس بگیرند و تاکید نمود از تماسهای غیر ضروری بخصوص با رانندگان محترم خودداری نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc