کد خبر : 50452
تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 - 18:24

دورکاری ادارات و مجازی شدن مراکز آموزشی استان اصفهان در روز شنبه

دورکاری ادارات و مجازی شدن مراکز آموزشی استان اصفهان در روز شنبه
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

وی افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ گردید.

شیشه‌فروش بیان کرد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تأکید بر رعایت دقیق صرفه‌جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند نسبت به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام کنند.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: مدیران ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف شدند نسبت به انجام نظارت‌های لازم و اتخاذ تمهیدات بدین منظور اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: مسؤولیت نظارت بر این تصمیمات به فرمانداران استان محول شده است تا شرکت‌های گاز با بازرسی و نظارت‌های دوره‌ای و مستمر جهت الزام به عدم مصرف انرژی، موارد عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی اعلام و با آن ها به صورت جدی برخورد شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc