کد خبر : 50651
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 21:27

با اعتباری بالغ بر 124میلیارد تومان

فرماندار فلاورجان: افتتاح و کلنگ زنی ۴۵ پروژه همزمان با ایام دهه فجر در شهرستان فلاورجان

فرماندار فلاورجان:  افتتاح و کلنگ زنی ۴۵ پروژه  همزمان با ایام دهه فجر در شهرستان فلاورجان
45پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در دهه فجر در شهرستان فلاورجان افتتاح،بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد

معینی فرماندار شهرستان فلاورجان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۰۰شهید خط‌شکن شهرستان فلاورجان عنوان نمود: به طور قطع در طول ۴۴ سالی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده دستاوردهای بزرگ و تحولات قابل ملاحظه و چشمگیری در کشور انجام شده است.
وی در ادامه افزود: برنامه‌های دهه فجر با رویکرد مردمی بودن و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان برنامه‌ریزی شده است

نماینده عالی دولت در شهرستان فلاورجان افزود. تا کنون ۳۸جلسه در قالب ستاد مرکزی دهه فجر، ستادهای فرعی در بخشداری‌ها و ۱۵کمیته تخصصی با هدف برگزاری مطلوب ویژه برنامه‌های مربوط به این ایام در شهرستان فلاورجان تشکیل شده است.

معینی ادامه داد: مجموع پروژه‌های شهرستان در ایام الله دهه فجر تعداد ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان می‌باشد که از این تعداد ۷پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان شامل کلنگ‌زنی و ۳۸پروژه با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره‌بردای است.

معینی در ادامه پیرامون هفته فرهنگی شهرستان افزود:  از سی‌ام بهمن تا ششم اسفند ماه که به عنوان هفته فرهنگی شهرستان فلاورجان نامگذاری شده، با همکاری فرماندهی محترم سپاه شهرستان و دیگر مسئولین برنامه‌هایی با موضوعات فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله یادواره شهدای طلاب و روحانیون، مسابقات ورزشی، جشنواره پخت غذاهای سنتی، همایش رزمندگان و ایثارگران و… جهت برگزاری در این ایام پیش‌بینی گردیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc