کد خبر : 50734
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 15:02

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان

طرح‌های اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

طرح‌های اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.
افتتاح مرکزاقامتی  شروع سبز،کانون ناشنوایان شهرستان فلاورجان ،طرح ها ی مشاغل خانگی وکارفرمایی وافتتاح مسکن مددجویان از طرح‌های بهزیستی شهرستان فلاورجان بمناسبت فجر44 به بهربرداری رسید .

رئیس بهزیستی شهرستان فلاورجان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر افتتاح مرکز اقامتی  شروع سبز ،کانون ناشنوایان شهرستان فلاورجان ،طرح ها ی مشاغل خانگی وکارفرمایی وافتتاح مسکن مددجویان از طرح‌های اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان ببه بهره‌برداری با حضور مسئولین شهرستان فلاورجان افتتاح شد.

صادقی رئیس اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان با اعلام خبر عنوان کرد: ساختمان کانون ناشنوایان شهرستان فلاورجان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان در مجتمع تجاری زاینده رود افتتاح شد.
وی ادامه داد: اولین کمپ اعتیاد بانوان با مشارکت بخش خصوصی در شهر اشترجان با اعتباری به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان که ۱۰۰ میلیون تومان از طریق بخش دولتی هزینه شده و مابقی توسط بخش غیر دولتی هزینه شده است افتتاح شد

وی در ادامه افزود: ظرفیت  مرکز اقامتی  شروع سبز  ۴۰ نفر است که با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کمک به معتادین بانو راه اندازی شده است

وی در ادامه افزود: در یازده ماه گذشته توسط طرح های مشاغل خانگی ۲۱۰ مورد اشتغال و طرح های کارفرمایی ۱۰مورد  اشتغال  ایجاد شده که با حضور مسئولین یکی از این طرح ها به طور نمادین در شهرستان افتتاح شد
وی ادامه داد: اعتبار مصرف شده در طرح ها ی مشاغل خانگی مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  و مشاغل کارفرمایی  یک میلیارد تومان است که به مشاغل قالی بافی خیاطی گلدوزی آرایشگری فروشندگی. مواد غذایی دامداری و کشاورزی در خصوص ایجاد اشتغال داده شده است.
. صادقی رئیس اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: به منظور کمک به تامین واحد مسکونی برای افراد دارای معلولیت و مددجویان فاقد زمین و مسکن تحت پوشش بهزیستی از ابتدای سال ۳۷مورد وام کمک بلاعوض به مبلغ چهار میلیارد تومان برای احداث واحد مسکونی در اختیار مددحویان قرار گرفت.
وی در ادامه با بیان اینکه افتتاح مسکن مددجویان به طور نمادین انچام میشود عنوان کرد : برای ۱۰نفر نیز وام ودیعه ۸۰میلیون تومانی در اختیار افراد تحت پوشش بهزیستی قرار گرفت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc