کد خبر : 51091
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 15:23

محمدحسین با فداکاری خود ثابت کرد نوجوان ایرانی پای کشورش ایستاده است

محمدحسین با فداکاری خود ثابت کرد نوجوان ایرانی پای کشورش ایستاده است

به گزارش نیوز فلاورجان روز یکشنبه خواهر شهید محمدحسین فهمیده به عنوان مهمان ویژه کنگره شهدای دانش آموز شهرستان فلاورجان و منطقه پیربکران با بیان اینکه امروز نوجوانان کشور باید شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند، افزود: محمدحسین با فداکاری و از جان گذشتگی ثابت کرد که نوجوان با ایمان ایرانی پای کشورش ایستاده

به گزارش نیوز فلاورجان روز یکشنبه خواهر شهید محمدحسین فهمیده به عنوان مهمان ویژه کنگره شهدای دانش آموز شهرستان فلاورجان و منطقه پیربکران با بیان اینکه امروز نوجوانان کشور باید شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند، افزود: محمدحسین با فداکاری و از جان گذشتگی ثابت کرد که نوجوان با ایمان ایرانی پای کشورش ایستاده و جانش را فدا می کند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: امروز شما نوجوانان با لگو قرار دادن شهید فهمیده می توانید پرچم پرافتخار ایران را تا قله های رفیع به اهتزاز درآورید.

وی ادامه داد: محمد حسین در اردیبهشت ۱۳۴۶ در قم به دنیا آمد و به دلیل مشغله کاری پدر چند سال بعد به کرج رفتیم، در شلوغی شهر کرج، شرایط حکومت نظامی و بحبوحه پیروزی انقلاب اسلامی، حسین در تمام برنامه‌های سیاسی شرکت می‌کرد.
خواهر شهید فهمیده گفت: تا ۲۵ روز از محمدحسین خبری نداشتیم و پس از ۲۵ روز، رادیو خبر شهادت جوان ۱۳ ساله را اعلام کرد و مادر گفت او محمدحسین من است، پدر خندید گفت محمد حسین این کار را نمی‌کند، برادرم به مادرم قول داد که حتماً فردا او را پیدا می‌کنم اما مادرم قبول نکرد و گفت می‌دانم او حسین بود که در اوج ناراحتی یک هفته سپری شد و هفتم آبان ماه خبر دادند، محمد حسین به آرزوی دیرینه خود رسید.
به گزارش نیوز فلاورجان در کنگره شهدای دانش آموزی منطقه پیربکران و شهرستان فلاورجان از خواهر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده تجلیلو قدردانی شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc