کد خبر : 63751
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1403 - 6:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای معلمان اصفهانی از هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت آموزشی استفاده کنند بسته هستند

معلمان اصفهانی از هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت آموزشی استفاده کنند

معلمان اصفهانی از هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت آموزشی استفاده کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان: مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در نشست با کارشناسان امور شاهد استان گفت: امروزه دانش‌آموزان از ابزارهای هوش مصنوعی بهره‌مند هستند و معلمان باید از این فناوری‌ها برای ارتقای کیفیت آموزشی استفاده کنند. به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان محمدرضا نظریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشست با

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در نشست با کارشناسان امور شاهد استان گفت: امروزه دانش‌آموزان از ابزارهای هوش مصنوعی بهره‌مند هستند و معلمان باید از این فناوری‌ها برای ارتقای کیفیت آموزشی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان محمدرضا نظریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشست با کارشناسان امور شاهد استان ضمن تبریک اعیاد پیشرو به‌ویژه ولادت امام علی (ع) و روز پدر، اظهار داشت: امیدوارم در مسیر مسئولیت‌های خود، در مکتب اهل‌بیت و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بتوانیم در راستای تقویت مدارس شاهد و به‌ویژه مدارس دولتی اثرگذار باشیم.

وی افزود: کارشناسان مدارس شاهد باید تسلط کافی بر دانش تخصصی و مهارت‌های آموزشی و تربیتی داشته باشند و این تسلط به‌ویژه در نظارت‌ها و تحلیل چالش‌های آموزشی و تربیتی اهمیت فراوانی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بر لزوم توجه به مهارت‌های ارتباطی و روابط انسانی در مدارس شاهد تأکید کرد و بیان داشت: مدیران، معلمان و کارشناسان مدارس شاهد باید با استفاده از مهارت‌های ارتباطی قوی، روابط بهتری با اولیا، همکاران و دانش‌آموزان برقرار کنند.

وی در خصوص انتخاب و سازماندهی کادر مدارس شاهد نیز اظهار داشت: در مدارس شاهد، معلمان و مدیرانی که استخدام می‌شوند باید ویژگی‌های خاصی مانند صبر، تاب‌آوری بالا و دلسوزی داشته باشند تا بتوانند به‌درستی به دانش‌آموزان خدمت کنند.

نظریان همچنین به استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی و هوش مصنوعی اشاره کرد و گفت: امروزه دانش‌آموزان از ابزارهای هوش مصنوعی بهره‌مند هستند و معلمان باید از این فناوری‌ها برای ارتقای کیفیت آموزشی استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان بر اهمیت توجه به مشاوره و خدمات روان‌شناختی در مدارس شاهد تأکید کرد و اظهار داشت: باتوجه‌به ویژگی‌های خاص دانش‌آموزان مدارس شاهد، نیاز به خدمات مشاوره‌ای تخصصی برای دانش‌آموزان و اولیا احساس می‌شود که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی همچنین تأکید کرد: کارشناسان مدارس شاهد باید نقش نظارتی خود را فراتر از انجام کارهای اداری ببینند و به‌عنوان افراد مؤثر در کیفیت‌بخشی به آموزش و تربیت در این مدارس، تأثیرگذار باشند.

نظریان به اهمیت توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تطبیق فعالیت‌های مدارس شاهد با اهداف این سند اشاره و خاطرنشان کرد: باید همواره روند اجرای سند تحول بنیادین را در مدارس شاهد مورد ارزیابی قرار داده و به طور مستمر از آن بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

🌹🏫🌹📚🌹🏫🌹📚🌹🏫🌹📚🌹🏫🌹 قابل توجه دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی برنامه کاری و آموزشی روز شنبه ۱۲/ آبان/۱۴۰۳ 🌸 ریاضی: بررسی و بازدید تکالیف ریاضی ارزشیابی از فراگیران بر روی تابلو کلاس انجام تمرین های کتاب درسی ریاضی 🌸 قرآن: در فرایند یاددهی و یادگیری کتاب درسی قرآن درس سوم تدریس و آموزش داده خواهد شد 🌸 هدیه های آسمان: انجام فعالیت های پایانی درس سوم کتاب درسی تدریس و آموزش درس چهارم کتاب درسی 🌸 مطالعات اجتماعی: در فرایند یاددهی و یادگیری کتاب درسی مطالعات اجتماعی درس پنجم تدریس و آموزش داده خواهد شد 🌸 فارسی « انشا »: بررسی و بازدید تکالیف فارسی https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc