بهرهگیری از نیروهای توانمند پرورشی در مدارس، افزایش سرعت اثرگذاری فرهنگی را به دنبال دارد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان گفت: سنجشِ کارِ تربیتی بهصورت کمّی و تأثیرگذاری سریع آن در کوتاهمدت ممکن نیست و نتایج فعالیتهای تربیتی برای بهرهبرداری نیاز به زمان دارد و استفاده از نیروی انسانی توانمند سرعت اثربخشی فعالیتهای تربیتی را
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان گفت: سنجشِ کارِ تربیتی بهصورت کمّی و تأثیرگذاری سریع آن در کوتاهمدت ممکن نیست و نتایج فعالیتهای تربیتی برای بهرهبرداری نیاز به زمان دارد و استفاده از نیروی انسانی توانمند سرعت اثربخشی فعالیتهای تربیتی را ارتقا میدهد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش فلاورجان به نقل از اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته امور تربیتی، آیین تقدیر از مدیران مراکز فرهنگی و هنری، دارالقرآن، مشاوره، معاونین و مربیان پرورشی و نیروهای طرح امین در مدارس شهرستان چادگان با حضور مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فریبا نادی مدیر آموزش و پرورش چادگان و حجتالاسلاموالمسلمین بنی جمالی امامجمعهٔ چادگان در مرکز رفاهی فرهنگیان (خانه معلم) برگزار شد.
مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان در آیین اظهار داشت: سنجشِ کارِ تربیتی بهصورت کمّی و تأثیرگذاری سریع آن در کوتاهمدت ممکن نیست و نتایج فعالیتهای تربیتی برای بهرهبرداری نیاز به زمان دارد و استفاده از نیروی انسانی توانمند سرعت اثربخشی فعالیتهای تربیتی را ارتقا میدهد.
وی با اشاره به اهمیت توانمندسازی نیروی انسانی افزود: از ظرفیتهای موجود استفاده کنید و بهره ببرید چرا که اگر اینطور شد، وقتی مدرسهٔ خرابهای هم به یک نیروی توانمند تحویل بدهیم، آن فرد مدرسه را به بهترین مدرسه منطقه تبدیل خواهد کرد.
حجتالاسلاموالمسلمین بنی جمالی امامجمعهٔ چادگان با اشاره به اینکه کار پرورشی کار دوسه ساعت کلاس درس نیست، باید پیوند عمیق با دانشآموزان ایجاد شود و کار عمیق تربیتی انجام داد و رفاقت و دوستی و ارتباطهای عمیق ایجاد کرد و برای این کار بهترین جا مسجد است و نباید از مسجد غافل شد، افزود: حاجقاسم آموزشدیده مکتب امام نبود، بلکه پرورشیافته مکتب امام بود، سید حسن نصرالله نیز آموزشیافته نبود، (بلکه) پرورشیافته مکتب مقام معظم رهبری بود.
فریبا نادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چادگان در این آیین اذعان داشت: همانطور که ساختمانها در برابر زلزله مقاومسازی میشوند تا آسیب آنها به حداقل برسد، آموزش و پرورش را نیز میتوان با ارتقای مداوم کارآمدی، هدایت صحیح، حکمرانی قانونمند فضای مجازی و فرصتسازی از آن و توانمندسازی، هوشیاری و هوشمندی منابع انسانیاش مقاومسازی کرد تا در برابر هجمههای فرهنگی و تکانههای اجتماعی تابآوری و استحکام داشته باشد
وی اضافه کرد: باتوجهبه رشد کیفی و کمی نیروی انسانی در سال تحصیلی جاری در مدارس منطقه چادگان و مشاهده و ارزیابی محصول فعالیتهای کیفی تربیتی، امیدواریم اختلال ارتباطی بین یاددهنده و یادگیرنده و مربّی و متربّی به حداقل برسد و اثرگذاری تربیتیاش بهسوی اهداف متعالی، شتابندهتر باشد.
انتهای پیام/
برچسب ها :آموزش و پرورش فلاورجان ، نیوز فلاورجان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰