کد خبر : 843
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 13:11

طرح دندانپزشکی رایگان درشهرستان‌های فلاورجان و خمینی‌شهر اجرا نمی‌شود

طرح دندانپزشکی رایگان درشهرستان‌های فلاورجان و خمینی‌شهر  اجرا نمی‌شود

  علیرضا فرزانه‌خو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه طرح دندانپزشکی رایگان از حدود ۱۲ سال گذشته تاکنون در برخی شهرهای استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: این طرح در شهرستان‌های محروم استان مانند خور و بیابانک، چادگان، فریدن، فریدونشهر و چنین شهرستان‌هایی اجرا شده است. وی اضافه کرد: اما

 

علیرضا فرزانه‌خو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه طرح دندانپزشکی رایگان از حدود ۱۲ سال گذشته تاکنون در برخی شهرهای استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: این طرح در شهرستان‌های محروم استان مانند خور و بیابانک، چادگان، فریدن، فریدونشهر و چنین شهرستان‌هایی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: اما این طرح در شهرستان‌هایی مانند فلاورجان و خمینی‌شهر که به اصفهان نزدیک هستند و به امکانات پزشکی و درمانی دسترسی دارند، اجرا نمی‌شود.

مجری طرح دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم تصریح کرد: اجرای این طرح از ۱۹ اردیبهشت ماه جاری برای نخستین بار در مناطق محروم اصفهان از جمله زینبیه صورت گرفته است و اجرای این طرح در شهر اصفهان تا ۲۹ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح با نخستین یونیت پرتابل دندانپزشکی ایران صورت می‌گیرد، ادامه داد: البته در سال‌های گذشته این طرح برای دانش‌آموزان مدارس در مناطق حاشیه‌ای استان اجرا می‌شده است.

فرزانه‌خو با بیان اینکه اما این طرح در مناطق محروم شهر اصفهان برای تمام افراد مراجعه‌کننده اجرا می‌شود، تاکید کرد: استقبال از این طرح در مناطق محروم استان بسیار بالا بوده و اجرای این طرح در مناطقی که به امکانات پزشکی دسترسی ندارند، بسیار مهم و ضروری است.

وی به هدف اصلی از اجرای طرح رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: ارتقای سلامت دهان و دندان به عنوان نخستین هدف ما از اجرای این طرح است و ارتقای سلامت دهان و دندان نقش مهمی در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه دارد.

مسئول گروه‌های دانشجویی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مجری طرح دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم گفت: در مجموع حدود ۳۰ نفر در راستای اجرای طرح دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم مشارکت دارند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc