کد خبر : 954
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 - 11:35

من دیه گو مارادونا هستم" در آمفی تئاتر فلاورجان به نمایش درخواهد آمد.

من دیه گو مارادونا هستم" در آمفی تئاتر فلاورجان به نمایش درخواهد آمد.

من دیه گو مارادونا هستم” در آمفی تئاتر فلاورجان به نمایش درخواهد آمد. طرح ملی سینمای روشن (اکران در شهرهای بدون سینما) در شهرستان فلاورجان استان اصفهان اجرایی می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد اکران‌های جنبی سینمای ایران با مشارکت اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان اصفهان افتتاحیه طرح ملی سینمای روشن (اکران در

من دیه گو مارادونا هستم” در آمفی تئاتر فلاورجان به نمایش درخواهد آمد.

طرح ملی سینمای روشن (اکران در شهرهای بدون سینما) در شهرستان فلاورجان استان اصفهان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد اکران‌های جنبی سینمای ایران با مشارکت اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان اصفهان افتتاحیه طرح ملی سینمای روشن (اکران در شهرهای بدون سینما) را در شهرستان فلاورجان استان اصفهان برگزار می کند.

افتتاحیه این طرح فردا یکشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی تئاتر اداره کل ارشاد شهرستان فلاورجان با حضور مسئولان فرهنگی و هنرمندان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

به مناسبت افتتاحیه طرح ملی «سینمای روشن» به مدت چهار شب از ۱۷ تا ۲۰ خردادماه فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» در آمفی تئاتر فلاورجان به نمایش عمومی درخواهد آمد.

طرح ملی سینمای روشن (اکران فیلم در شهرهای فاقد سینما) بعد از افتتاحیه در استان اصفهان به صورت چرخشی و عمومی در دیگر استان های کشور برگزار خواهد شد. 

ستاد اکران‌های جنبی سینمای ایران به همت و تحت پوشش کانون پخش کنندگان سینمای ایران، در خصوص مدیریت و ساماندهی اکران جنبی فیلم‌ها و اکران فیلم در شهرهای بدون سینما طراحی و راه اندازی شده است.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc